כשאישה מפסיקה לקבל ווסת והצרות שבאות

ד"ר יסכה אשר לנדסברג מתייחסת בהרחבה למה שהגבר לא הכיר כאשר אישה מפסיקה לקבל מחזור, הלחץ, גלי החום והסיבוכים שמגיעים יחד, גם האישה שפתאום ברגע לא מכירה את עצמה, מדברים חופשי על מה שלא דיברנו פעם.

26.11.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

ראיונות עם ד"ר יסכה, ד"ר אמין, נבילה שרוף

נשים דרוזיות הגיעו להרצאתה של ד"ר יסכה אשר לנדסברג, מרעננה, שמתמחה בתחום יילוד וגינקולוגיה, שקיימה קופת חולים מאוחדת עוספיה באולמי שפיק, בנושא גיל המעבר, המפגש שפך אור ועזרה בעיקר לנשים איך להתמודד עם הבעיות שנוצרות בעת הפסקת הווסת ובעיקר לדבר על הבעיה.

הפסקת הווסת זה לא מחלה, וניתן להתגבר על זה, גיל המעבר הוא לא רק לנשים, גם האצל הגברים קיים גיל המעבר, בעבר במיוחד בכפר הלא יהודי התביישו לדבר על זה, דבר שיצר בעיות רבות ואפילו במקרים רבים הגיע לגירושין, ד"ר יסכה אשר לנדסברג סידרה את הדברים לכל מי שהגיע לשמוע וכעת לכל מי שיצפה בהרצאה בסרטון.

מדובר בכנס ראשון מסוגו לנשים בגיל המעבר עם בעיות נלוות של השמנה סוכר ועוד.

ד"ר יסכה דיברה בפני הנשים על המאפיינים של גיל המעבר ושלא צריך להתבייש בזה ושיש טיפול לגיל המעבר ובעיקר שנשים תחיינה עם איכות חיים גם אחרי גיל המעבר.

"גיל המעבר גורם לגלי חום, הפרעות בשינה, הזעה, דפיקות לב, כאבים, יובש בנרתיק וירידה במרץ, דיכאון וחרדה, ושינוי בדימוי הגוף".

ד"ר אמין זידאן רופא משפחה שאומר את הדברים במפורשות, שהם לא יודעים ולא מכירים את זה שנשים באות ומתלוננות בפניהם על בעיות הקשורות לנשים וחשוב מאוד לקיים מפגשים מהסוג הזה לידע הכללי של החברה המקומית ובפרט הנשים.

ד"ר אמין: "זו יוזמה מבורכת להביא מרצה בכירה מומחית בנשים מרעננה, אלינו לכרמל לכסות נושא ש 100% של הנשים עוברות אותו, ומעולם לא ניתן כיסוי לנושא הזה בציבור הנשים".

נבילה שרוף שמנהלת את קופת חולים מאוחדת בעוספיה, כאישה שמכירה את התופעה של גיל המעבר היא מדברת על פעילות הקופה בקרב החברה ותרומת ד"ר אמין בנושאים השונים ששייכים לבריאות הציבור.

לכל ההרצאה של ד"ר יסכה בסרטון

 

תגובות

1. יודע דבר לפני 4 שנים
אם אתם אוהבים את יקירכם - אל תכניסו אותם לבית אבות

מומלצים