בוגרי בית ספר רולאן לאנגלית הכוכבים

מסיבת סוף השנה שהתקיימה בבניין מרכז התרבות בדליה, בהשתתפות ההורים, ראש המועצה מביאה את ההורים וראש המועצה לעודד ולתמוך במוסד הפרטי הזה.

26.06.2010 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בוגרי בית ספר רולאן לאנגלית הכוכבים

ההורים שמלאו את האולם הגדול במרכז התרבות בדליה, היו קשובים להצגת התלמידים שהציגו מערכונים ושיחות אישיות אחד עם השני בשפה האנגלית.

ההורים היו שמחים מרגע לרגע, במיוחד שילדיהם השתמשו בשפה ודיברו חלק עם התבטאות נפלאה של דוברי אנגלית מעולה, בכל הקשור לשיחה בין חברים, לשיחה עסקית, או לניהול שיחה רגילה בטלפון.

רולאן 

כרמל נסר אלדין ראש המועצה, אמר: "אני הוזמנתי ונהניתי מאוד לראות ילדים שלנו מתקדמים ויודעים לדבר את השפה בצורה שהציגו, למרות שזה בית ספר פרטי, הגעתי ואני יודע שיש עוד בתי ספר אחרים, אם יזמינו אותי אני אגיע".

תנוך נסר אלדין: "אני מרגיש את ההתלהבות של הילדה שלי שמחכה לשיעור הזה, חבל שאין תיאום בין בתי הספר למוסד הזה, לדעתי הם יכולים להתעזר בבית ספר רולאן לקידום התלמידים, אני אישית מחזק את המוסד הזה, אנחנו עוקבים בדריכות אחרי התקדמות הילדה בשפה האנגלית".

רמי כמאל: "אני מאחל לבית הספר שימשיך לעד, אני מחזק את הנהלת בית הספר, הילדה שלי מתקדמת יפה, אנחנו מאוד מרוצים, מחובתנו ללמוד את השפה במיוחד שהשפה לא שימושית אצלנו, אנחנו מרגישים טוב עם בית ספר רולאן".

זוהר פירו, הבעלים של בית ספר רולאן לאנגלית: "עוד שנה מוצלחת מסתיימת היום, בית ספר רולאן הפך להיות רשת בתי ספר לאנגלית והשלוחות מחולקות בכל הכפרים בצפון, האירוע היום התקיים באולם הגדול הזה בשביל לאפשר להורים לראות מה הילדים למדו במשך השנה, אנחנו מגלים שבכל שנה יש עלייה במספר הילדים, מה שמעיד על התעניינות ההורים יותר ויותר בהשקעתם בילדים".

זוהר: "אנחנו עובדים עם מגוון של גילאים ולפעמים מגיעים ילדים שאין להם נגיעה בכלל לאנגלית ואז אנחנו מכוונים אותם למסלול שתוך זמן קצר הם מדברים אנגלית".

"ההצלחה היא מצוינת, אנחנו כעדה ששפת האם שלה ערבית, יותר קל לנו ללמוד אנגלית, יש אנשים שחוששים מהשפה האנגלית וזה לא נכון, אסור לפחד כי לדוברי ערבית יותר קל לדבר אנגלית מדוברי שפות אחרות".

רולאן 

זוהר: "זו טעות לחשוב שאנחנו לא צריכים את השפה האנגלית, ההמשכיות של השפה זו חובה וצריך כל הזמן לדבר את השפה,".

זוהר: "המורה עפיפה פרו היא המנהלת של הסניף הראשי בדאלית אל כרמל והיא אחראית על תוכן הלימוד בשפה האנגלית, עפיפה בוגרת תואר שני באנגלית, היא אוהבת את השפה והיא הכי טובה במקצוע, עפיפה מקבלת עידוד והרבה אהבה מההורים והילדים, כי היא עושה את זה מאהבה, אני מקווה שתמשיך להצליח".

זוהר: "זו פעם ראשונה שמשתתפת איתנו אישיות ציבורית, כרמל נענה להזמנתנו ובהזדמנות זו אני מודה לו, כולי תקווה שכרמל אחרי כל מה שראה שישלב את בית ספר רולאן במערכת החינוך של דאלית אל כרמל".

תגובות

מומלצים