איך לבחור את המזרן הטוב ביותר עבורכם

שינה טובה שינה היא חלק מאוד חשוב מהחיים שלנו מכיוון ששינה טובה יכולה לעזור לנו לשמור על הריכוז במשך היום, למנוע בעיות שרירים ובעיות גב.

25.01.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לבחור את המזרן הטוב ביותר עבורכם

צילום:freepik

 

אך מעבר לכל אלו מזרן טוב יכול לשפר המון פרמטרים בחיים שלנו, לכן לא מעט אנשים מתלבטים בנוגע לבחירת המזרן שלהם ועם מגוון המזרנים שישנם כיום בשוק הבחירה באמת יכולה להיות קשה ומבלבלת. המאמר הבא ינסה לעשות לכם מעט סדר ויעזור לכם למצוא את המזרן הנכון עבורכם.

 

סוגי מזרנים

כמו שהזכרנו בשוק ישנם לא מעט סוגים שונים של מזרנים, אבל בשביל שנוכל למקד את החיפוש אחר המזרן הטוב ביותר עבורכם, ריכזנו את שלושת הסוגים העיקרים עבורכם.

 

*ספוג זיכרון- ויסקו

אחד מסוגי המזרנים המומלצים שלא יגרום לכם להפוך אותו אחרי שכיבה ממושכת עליו ולרוב גם יהיה מעולה כמו הצד הקודם שישנתם עליו. מזרן זה מורכב מחומר ויסקו אשר זוכר את התנוחות ועוזר בשמירה על הגב ועד הקימורים הכי קטנים שבהם זז הגוף. חלק ממזרנים אלו כיום גם נמצאים גם מזרנים אלסטים אשר בנוגע לגרסאות הקודמות של כיסאות אלו, שומרים על האלסטיות ולא רק על התנוחה עליה תשנו.

 

*מזרן קפיצים

למזרן המסורתי שאותו כולנו מכירים יש שני סוגים, הראשון בהם הוא מזרן בונל.

מזרן זה עשוי קפיצים המחוברים אחד לשני כמארג אחיד, אחד החסרונות הבולטים הוא שהקפיצים מושפעים לכל אורך המיטה כאשר אחד מבני הזוג זז עליה, יחד עם זאת ישנו חסרון נוסף מכיון שקפיצים אלו מושפעים אחד מתנועת האחר עלולים להתבלות מהר יותר.

 

*מזרן לטקס

מזרני לטקס לרוב מגיעים עם עירוב של עוד חומרים ואינם מגיעים כמאה אחוז לטקס, חומר הלטקס גם אינו סופג אבק אליו ויכול להיות מועיל לאנשים אלרגים. יחד עם זאת מזרני לטקס מייצרים שכבת שנה יחסית קשיחה ולא ספוגית כמו שאר המזרנים ואינו שוקע ומתבלה עם הזמן.

יחד עם זאת מזרני הלטקס מייצרים גבשושיות לאחר שימוש ארוך טווח.

 

גודל וניסיון

אחד המשתנים הרלוונטיים עבור כל בחירת מזרון הוא המרווח שנוצר עבורכם, מזאת אומרת?

מזרנים מגיעים בשלושה גדלים כמעט קבועים, מזרן 140x190 , 140x200 ומזרן קווין סייז 160x200 וכמובן הקינג סייז 180x200. אחת העצות החושבות שלנו בבחירת מזרנים היא להשאיר בין 10 סנטימטר 20 סנטימטר מרווח, כך שהמיטה לא תהיה ''בול'' למידות.

דבר שמביא אותנו לנושא הבא והוא ההתנסות שלכם במזרן, מכיוון שכיום רוב הקניות נעשות און ליין חשוב שבקניית מזרון תעשו זאת בצורה פרונטלית ואכן תתנסו במזרון ותרגישו את איכות המזרון.

 

סיכום

קניית מזרון היא פעולה מאוד חשובה ומשפיעה לא רק על איכות השינה שלנו, אלא ממש מייצרת איכות חיים, לכן כאשר אתם מחפשים אחר המזרון שלכם בדקו את סוג המזרן שהכי מתאים לכם, הגיעו מוכנים עם מידות הבסיס או החדר ובהצלחה

 

תגובות

מומלצים