חברת קידום אתרים לעסקים קטנים!

רשת האינטרנט בנויה כמו פירמידה, כאשר כל אתר שואף להגיע אל הקודקוד. התהליך שאתר עובר כדי להתקדם למעלה נקרא קידום אתרים. חברת SEO FIX מתמחה במתן שירות של קידום אתרים לעסקים קטנים.

19.02.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חברת קידום אתרים לעסקים קטנים!

 

בעלי החברה מאמינים שעסקים קטנים ראויים לתשומת לב ממש כמו הגדולים ולכן התאימו את השירות מבחינת האיכות וגם מבחינת המחיר לעסקים שאין להם את היכולת הכלכלית כמו לעסקים גדולים.

השירות יש לציין? הוא אפילו טוב יותר ממה שמסוגלת לתת חברה שעושה קידום אתרים גם לאתרים גדולים, משום שחברת SEO FIX מתמקדת בכל לקוח, ויורדת לפרטי פרטים כדי להעניק לו את השירות הכי טוב שהוא יכול לקבל לעסק הקטן שלו. בזכות קידום אתרים איכותי אין ספק כי העסק הזה מהר מאוד יגדל ויתפתח ברשת בצורה הנכונה, האופטימלית והאיכותית בחשיפה מתוכננת מול הגולשים.

לעסקים קטנים יש אסטרטגיית קידום אחרת!

חברת  SEO FIX קידום אתרים לעסקים, מתכננת את קידום האתר בצורה אחרת מחברה גדולה, משום שמדובר בתקציב מוגבל. ראשית החברה עוסקת בקידום אורגני, המתבסס על הפצת תכנים ומאמרים ברשת עם מילות המפתח, שהן מילות החיפוש לגבי אותה חברה. אם למשל מדובר בחברת רהיטים, ייעשה הקידום האורגני בהתבסס על המילים: סלונים, פינת אוכל,  שולחנות, כיסאות ועוד. חברה שעושה שיפוצים תתמקד במילות המפתח: שיפוץ דירה, שיפוץ אמבטיה ועוד. אבל הבחירה באיזה מילות מפתח להתמקד נעשית רק אחרי מחקר שעושה המקדם, ומבין באיזה מילים וביטויי מפתח משתמשים הגולשים כשהם נכנסים לגוגל. באמצעות המילים הללו שהגולשים מחפשים אתרים, יתבסס הקידום האורגני.

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני נעשה בצורה של הפצת תכנים ברשת, שכוללים מילות מפתח אותן מקלידים הגולשים בגוגל, כאשר הם מחפשים דבר מסוים. כאמור לכל עסק קטן יש את מילות המפתח שלו, והמקדם יתמקד במילים החשובות ביותר, המילים הראשיות בהן משתמשים הגולשים כדי לחפש אתר כמו זה שהוא מקדם. המילים הללו חייבות להופיע באתר עצמו בתכנים שלו ובמאמרים שהמקדם "שותל" ברשת בפורטלים ובאתרים, כאשר בסופו של כל מאמר יש קישור לאתר הלקוח. קישורים איכותיים הם אחד הנושאים הכי חשובים בעבודתו של כל מקדם אתרים.

לא תגיעו לשום מקום בגוגל בלי קידום אורגני!

בעליה של חברת SEO FIX מסביר כי ללא קידום אורגני בגוגל, קשה מאוד להתברג במקומות הראשונים בגוגל. אפשר גם לעשות קידום ממומן של קמפיינים מסחריים בתשלום, אבל להגיע למקומות ראשונים בגוגל מבחינה אורגנית, זה הרבה יותר מרשים את הגולשים, כי לקנות מקומות ראשונים בכסף, תמיד אפשר, אבל זה לא מעיד על העסק. אבל כשמדובר בעסקים קטנים, להם משתלם יותר לשלם לאיש קידום אתרים, שהריטיינר החודשי שלו עשוי להיות משתלם להם יותר מבחינה כלכלית מאשר להשקיע כסף בקידום ממומן, ואם הם רוצים לעשות קידום כזה, הם צריכים תקציב מאוד גדול. אין ספק שקידום אורגני משתלם יותר לעסקים קטנים מכל הבחינות, וגם מבחינת יחסי הציבור שהוא עושה לכם.

קידום ויחסי ציבור במעטפת אחת!

כאשר עסק קטן מתקדם ברשת בזכות קידום אורגני איכותי, זה מעיד על ההשקעה שהוא משקיע באתר שלו וזה אומר ללקוחות שלו דבר אחד: אם הוא משקיע באתר שלו, הוא גם ישקיע בי כלקוח וזה נכון. אופן ההתנהלות ברשת אכן מעיד על המקצועיות של כל חברה ולהתקדם למקומות ראשונים בגוגל, על סמך מילות מפתח וקידום אורגני, זו מטרה שצריכה להיות לכל בעלי העסקים הקטנים. זה יכול להיות חשמלאי, איש מזגנים, נגר, חברת שיווק, בעלי אולפני הקלטה וחברות שיפוצים. כל עסק קטן ראוי לקידום אורגני מעולה.

מלבד קידום אורגני מבצעת החברה גם תחזוקת אתר וכתיבת תוכן מקצועית.

 

תגובות

מומלצים