מיטה מתכווננת או מיטה רגילה: מה עדיף? מה ההבדלים?

מיטה מתכווננת בין אם מיטה זוגית או יחיד היא הרבה יותר מנוחות או טכנולוגיה חשמלית. רכישת מיטה חדשה היא צעד משמעותי, מלבד שימוש ארוך הטווח המיטה היא המקום בו אנו מבלים לפחות שליש מחיינו.

20.05.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מיטה מתכווננת או מיטה רגילה: מה עדיף? מה ההבדלים?

יח"צ

כדי לא לעשות טעות בבחירת מוצר כל כך חשוב שעלותו בדרך כלל כאלפי שקלים, חשוב לעשות סדר ולהחליט בראש צלול: מיטה מתכווננת או מיטה רגילה?

מיטה מתכווננת חשמלית: התאמה אישית, טכנולוגיה מתקדמת

מיטה מתכווננת היא פסגת השינה והביקוש גדל בקצב מואץ משנה לשנה, הסוד הגדול מאחורי המיטה המתכווננת הוא איכות שינה גבוהה במיוחד והתאמה לצרכים אישיים ורפואיים רבים.

באמצעות מיטה מתכווננת חשמלית נוכל להתאים את המזרן האורטופדי למצב צפייה בטלוויזיה, קריאה, מצבים רפואיים הדורשים התאמת השינה במהלך הלילה והיום וכן לצורך אישי אחר באמצעות הזזת אזורי הראש והצוואר, הגב והרגליים.

מיטה זוגית מתכווננת מבית סוויס סיסטם יוצרה בדגש על איכות כלל מרכיבי המיטה: משטח השינה, מזרון ומנגנון אישי לכל משתמש/ת שינה, ארגז מציעים רחב ועיצובים משתנים ברמה גבוהה להתאמת העיצוב לחדר השינה

מיטה מתכווננת משמעותה שיפור איכות השינה ומתאימה כמעט לכל משתמשי השינה: ילדים בגיל ההתבגרות, נשים בהריון ואחרי לידה, בעלי צרכי שינה מיוחדים וכל אדם המעוניין בשינה מותאמת ואיכותית

מיטה זוגית מתכווננת או מיטה חשמלית של ענקית השינה סוויס סיסטם היא מיטה המיוצרת בתנאים מחמירים ובאיכות גבוהה, משטחי השינה האורטופדיים בעלי אזורי קושי שונים, מותאמים באופן אישי למשתמש/ת השינה, בעלי רמת אלסטיות ואוורור גבוהה.
המשטחים השונים כוללים מנועים שקטים וחזקים, בעלי תו תקן אירופאי EEC, אזור ספיגה, מצבי זיכרון ומגוון נוסף של אפשרויות הממקמות את המיטות המתכווננות של סוויס סיסטם כמובילות בענף.

מיטה רגילה: שינה אחת לכולם 

אם נלך כמה עשרות שנים אחורה בזמן אנחנו לא צפויים להיתקל בשאלה גדולה, כלל האוכלוסייה ישנה במיטה רגילה והמשתמשים המתקדמים היו מגבהים אזורים שונים בגוף באמצעות כריות שונות.

עם התקדמות הטכנולוגיה החלו המיטות המתכווננות שאינן חשמליות להופיע אך יכלו לאפשר הרמה ידנית של הראש למספר מצבים בלבד.

המיטה הרגילה מאפשרת שינה בסיסית וללא התאמה מיוחדת לאזורים שונים בגוף, מרבית משטחי השינה והמזרונים הרגילים פשוטים לייצור ובעקבות זאת מחירם זול מהמיטות החשמליות המתכווננות.

למרות שישנן מיטות רגילות יקרות הכוללות מזרן משופר, הבעיה העיקרית במיטה רגילה היא אי יכולת ההתאמה המושלמת של אזורי הגוף השונים והצרכים השונים כמו צפייה בטלוויזיה, קריאה ומצבים רפואיים שונים המצריכים התאמת מזרן באופן ייחודי.

מיטה רגילה אינה קרש אך ניתן להגיד שמיטה רגילה ומזרון רגיל משדרים מסר אחד פשוט: שינה אחת המתאימה לכולם.

מומחי השינה ומומחי רפואה נוספים כבר יודעים להגיד זה שנים רבות כי אין שינה אחידה לכולם, כל אדם המשתמש במיטה לצורך שינת לילה, צוהריים או כל פעילות אחרת – יעדיף להתאים ולשנות אזורים שונים במזרון, אם הדבר רק יתאפשר.

חשוב לדייק כי ישנן מיטות הכוללות מזרן אחיד רגיל בעל יכולות התאמה בסיסיות הכוללות "זיכרון" המשתמש/ת, איכות בד גבוהה ויכולים לשמש פתרון זול ונוח בצורה יחסית.

רכישת מיטה רגילה יכולה להצדיק את עצמה במקרים רבים ובניהם הגבלות כספיות משמעותיות, משתמשים שאינם מעוניינים לשדרג את איכות השינה שלהם ומוסדות כמו צבא או בתי מלון המספקים לרוב שינה במיטה רגילה שאינה מתכוננת.

בחירה במיטה רגילה אינה בחירה בכאבי גב ובהעדר שינה, ייתכנו מצבים רבים בהם שינה במיטה רגילה עשויה להתאים לחלק מהמשתמשים, בחירה במיטה רגילה היא לעיתים בחירה של בלית ברירה והתפשרות.

מיטה רגילה יכולה להגיע בעיצובים רבים ולהתאים כמיטה ראשונה או מיטה זמנית עד למעבר לבית משלכם, בנוסף מיטה רגילה יכולה להתאים לילדים קטנים הנוטים לקפוץ על המיטה ולקצר את אורך חיי המוצר.

במי לבחור? מיטה רגילה אחידה או מיטה מתכווננת מתקדמת?

משתמשי שינה ממוצעים מחפשים אחר איכות שינה, במקום חשוב כמו המיטה אנחנו נוטים שלא להתפשר ולהשקיע השקעת ארוכת טווח ובריאות.

למרות שבחירה במיטה מתכווננת חשמלית של סוויס סיסטם היא בחירה ברורה, ככל שהמיטה מתקדמת ואיכותית יותר כך גם עלות הייצור שלה גבוהה בהתאם – עקב הפרשים של מאות ולעיתים אף אלפי שקלים במוצרי פרמיום בין מיטה רגילה למיטה מתכווננת, חלק ממשתמשי השינה לא הספיק לחסוך כמה אלפי שקלים למיטה איכותית ונאלץ להתפשר על איכות השינה.

ההמלצה היא להעדיף את המיטה המתכווננת על-פני המיטה הרגילה, במידת האפשר ובהתאם לכל משתמש/ת.

מחפשים מיטה לחדר השינה? מעוניינים לבחור מיטה חשמלית מתכווננת זוגית או מיטת יחיד? צוות סוויס סיסטם מחכה לכם בסניף חיפה (נשר) בכתובת: המסגר 4 אזור מסחרי נשר, טלפון:1800-70-70-80

צפייה בסרטון סוייס סיסטם סניף חיפה

 

תגובות

מומלצים