פרגולה יוקרתית לכל מטרה

האקלים החם שנוטה לשרור בארצנו במשך מרבית השנה מביא אותנו לחפש פתרונות הצללה איכותיים. אין אדם שלא שמע על הפרגולה, אותו מבנה המותקן בצמוד לפתח הבית או המרפסת ומספק לנו את ההגנה המושלמת מפני השמש.

20.03.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרגולה יוקרתית לכל מטרה

FREEPIK

 

אבל הפרגולה אינה רק פתרון הצללה. לצד התועלת הרבה שהיא מביאה לנו בימי החום, לפרגולה יש גם מראה איכותי ויוקרתי שפשוט לא ניתן לוותר עליו.

כל מה שתמיד רציתם לדעת על פרגולה איכותית

פרגולה איכותית מככבת במגוון רחב של מקומות. לא מדובר רק בבית הפרטי, אלא גם באולמות אירועים שבהם עורכים את החופה בחוץ, גני אירועים שבהם האירוע מתרחש בחוץ פשוטו כמשמעו, גינות מטופחות של משרדים או קליניקות פרטיות, ואפילו מוסדות ציבוריים כמו בתי ספר או מכללות. בימינו שמים דגש לא רק על הפונקציונליות של הפרגולה, אלא גם על המראה הכללי שהיא מעניקה לסביבה שבה היא מותקנת. מכל מקום, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על פרגולה יוקרתית:

  1. החומרים שמהם עשויה הפרגולה.

בימינו קיימים שלושה סוגים עיקריים של פרגולות: אלה העשויות מעץ, אלומיניום וברזל. הפרגולה העשויה מעץ היא בעלת מראה כפרי וביתי יותר. מדובר בפרגולה יפהפייה המשתלבת להפליא עם עיצובים מן הטבע, והיא אף עוברת ריסוס תמידי כדי להגן עליה מפני שיניהם של חרקים ומזיקים אחרים המאיימים לפגוע בה. רבים אוהבים להתקין את פרגולת האלומיניום, שכן מדובר בפרגולה העשויה מחומר קל, גמיש ועמיד. פרגולת הברזל מספקת עמידות בפני תנאי מזג האוויר ואין צורך לתחזק אותה באופן מיוחד, מלבד חידוש הצבע שיכול להתבצע אחת לכמה שנים.

  1. מגוון אפשרויות עיצוב.

ניתן לעצב מגוון רחב של פרגולות איכותיות, בהתאם לצורך. כך, קיימת אפשרות להוסיף עיטורים בהזמנה אישית, או לשלב בין חומרי הפרגולה. למשל, לא אחת משלבים בין חומר העץ לאלומיניום כדי ליצור פרגולה בעלת מראה ייחודי. זאת ועוד, החומרים המיוחדים של הפרגולה מאפשרים למעצבים "לשחק" עם העיצובים. אם מדובר בפרגולת אלומיניום, לדוגמה, ניתן לייצר פרגולה בעלת מראה אסטטי שמתאים לסגנון המודרני. ואם בחרתם בפרגולה העשויה מברזל ניתן לצבוע אותו ולקבל פרגולה בשלל צבעים.

  1. עניין של התאמה.

קיימים סוגים שונים של פרגולות, ועל מנת לקבל את הפרגולה היוקרתית שתמיד רציתם, אפשר בהחלט לבצע הזמנה אישית. כך שבסופו של דבר תקבלו פרגולה איכותית שאין לאף אחד אחר. הכול תלוי במטרות שלכם. לדוגמה, אם יש לכם בית פרטי שחשוף לרוחות ולמזג אוויר משתנה בכל עת או שאתם גרים ליד הים, פרגולות חזקות העשויות מעץ או אלומיניום יכולות להתאים לכם יותר. ואם פתחתם מסעדה המגישה אוכל ביתי ואתם רוצים ליצור אווירה של בית, פרגולה מעץ היא התשובה עבורכם. מטבע הדברים, תוכלו לבחון את סוגי הפרגולות, העיצובים שניתן להשיג באמצעות שילוב בין החומרים והצבעים ולקבל את הפרגולה היוקרתית המתאימה לכם.

דקמן – המרכז של הפרגולות

אחד הדברים החשובים שצריך לזכור כאשר בוחרים פרגולה הוא לפנות לחברה מקצועית, מנוסה ואמינה בתחום שאינה מתפשרת על איכות הפרגולות שהיא מציעה. כזו היא בדיוק חברת דקמן, הכתובת שלכם לכל פרגולה שרק תבקשו. החברה פועלת משנת 2006 ומציע מגוון רחב של פתרונות הצללה, קירוי ומבנים - החל מהפרגולות המרשימות, דרך דקים, מחסנים וגדרות. הצוות המקצועי של החברה ישמח לקבל כל הזמנה שלכם, לדון בה ולהתאים לכם את השירות הטוב ביותר. גם אם אתם יודעים שאתם זקוקים לפרגולות אבל לא ממש סגורים על עיצוב, בחברה יוכלו לעזור לכם להתאים את הפרגולה לתנאי השטח מבחינת מראה, חוזק ועמידות.

 

תגובות

מומלצים