קריוקי לאירועים עם תומר פלוס חגיגה מדהימה לכל אירוע

קריוקי לאירועים מתאים בעיקר עבור ימי הולדת, בת מצווה, מסיבות פרטיות, וחפלות עם חברים ומשפחה. למעשה, ניתן לשלב קריוקי כמעט לכל אירוע מבוקש, חוץ מאירוע אחד וייחודי – חתונות, זה לא מתאים.

08.10.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קריוקי לאירועים עם תומר פלוס חגיגה מדהימה לכל אירוע

pixabay

 

כדאי ומומלץ לשלב עם הקריוקי שתייה קרה וטובה, אוכל קייטרינג, וספקים שידרגו את המסיבה או האירוע. תומר פלוס היא חברה שמעניקה שירותי קריוקי, מגנטים לאירועים, ושירה בציבור. במאמר זה תקבלו את כל ההכנות הדרושות לקראת האירוע החדש והקרוב, החל מעשיית ערב קריוקי, למה זה כדאי, ומהו המחיר.

 

איך עושים ערב קריוקי מנצח – מה כדאי לדעת

 

אם כל האמת ורק את האמת, ערב קריוקי מנצח מורכב תחילה מאנשים שפשוט אוהבים מוזיקה וקריוקי. בשלב הראשון, בחרו את הקהל והאורחים המתאימים ביותר לערב קריוקי כזה או אחר, הבסיס הוא הכל. בשלב השני, כדאי לבחור באיש קריוקי שיודע להרים את ההצגה, ששם את המוזיקה הטובה ביותר. בשלב השלישי, כדאי לבחור בשתייה קרה, אלכוהול, או שתייה מוגזת שהולכת טוב עם האווירה ורוח האירוע. בשלב הרביעי, לקראת סיום הערב או בהתחלתו, כדאי להזמין חברת קייטרינג גורמה שתספק ארוחות טובות. בשלב החמישי, כדאי ומומלץ לבחון מפעילים נוספים או ספקים שמשתלבים עם קריוקי, צלם יהיה בחירה טובה. וככה בדיוק תתכננו את ערב הקריוקי המנצח, המושלם, והמושקע. התייעצו עם תומר פלוס בכל שאלה.

 

למה כדאי להזמין מפעיל מורשה – 5 סיבות

 

ע"פ החוק כל אדם אשר מעוניין לספק שירותי קריוקי חייב ברישיון מתאים כמפעיל מורשה לאירועים. מפעיל מורשה מגיע עם רישיון הפעלת קריוקי, מגיע עם כלים כמו "שרים קריוקי" וכלים נוספים שנועדו למוזיקה חיה. היתרון הבולט בשכירת מפיק קריוקי הוא – מאגר שירים עצום: מזרחית, רוק, מוזיקה אנגלית, ישראלית, ועוד. אז למה כדאי להזמין מפעיל מורשה לערב הקריוקי שלכם? מכמה סיבות: הראשונה, זמינות מרבית. השנייה, איכות מוזיקה וחומרים ברמת אולפן (אודיו 1080p, ציוד קריוקי איכותי). השלישי, מחירים טובים בהתאם לשירות. הרביעי, צוות מקצועי שיעזור לכם להפוך את הערב למושלם יותר. החמישי, ניסיון ומקצועיות. אלה הם חמשת הסיבות להזמנת מפעיל מורשה על פני אחרים. אל תנסו לחסוך כסף, הזמינו רק מפעיל מורשה.

 

המחירים להזמנת מפעיל קריוקי מקצועי

 

ישנם שני סוגי אירועים שבהם תוכלו להזמין מפעיל קריוקי מקצועי – אירועים פרטיים או אירועים עסקיים. המחירים מתומחרים לפי סוג האירוע המועדף, שעות העבודה הנדרשות, ותנאים נוספים שנלקחים בחשבון. מעוניינים בהזמנת מפעיל קריוקי מורשה? המחירים יהיו לא פחות מ- 1000-2000 ₪ ובהתאם לסוג האירוע. אם נדרשת התאמות יצירתיות ממפעיל הקריוקי, ייתכן שכל התאמה תהיה בעלות נפרדת. בנוסף, המחירים משתנים בהתאם לדרגת מפעיל הקריוקי, ככל שיש לו יותר ניסיון ומבוקשות, ככה המחיר יהיה גבוהה יותר. לדוגמא – זמר שהוא גם מפעיל קריוקי יהיה בתעריף הרבה יותר גבוהה מאשר מפעילים פרטיים ולא מוכרים. לקבלת מידע נוסף, תעריפים, וזמני הגעה משוערים התקשרו אל תומר פלוס, מפיק הקריוקי שלכם.

 

 

תגובות

מומלצים