הדמיה האם זו שיטה או דרך

כולנו מחפשים את הדרך שתועיל, שתאפשר כלים רגשיים וחשיבתיים חדשים וגם יציבים לכל החיים ולכל המצבים, דרך חדשה ומועילה, מה שמיוחד בדרך ההדמיה, זו עבודה שנוגעת במקומות הכי חבויים בתוכנו, באותם שנדחקו ונשחקו וגם נשכחו, רק שהגוף והתאים שלנו בגוף זוכרים הכל.

11.05.2021 מאת: רחל אבידר

 

בהדמיה, בדרך בה אנו מאפשרים לגוף, לתאים שלנו לספר את הסיפור המדוייק, סיפור שאין בו סטיות, הסיפור לא מתחשב בזיכרון וזוכר ויכול שאינו זוכר, אלא מעלה את מה שיש באמת, וכאן הזיכרון עולה בתמונות, לעיתים בסמלים ולעיתים בצבעים, ומה שנשאר זה התרגום המדוייק שתואם את המציאות הקיומית בכל הרמות, במחשבה, שאלה מחשבות שחוזרות על עצמן, ברגש שזה הרגש ששולט, ובדיבור ואלה המילים השגורות שאופייניות לכל אדם.

כמו למשל משפטים שמתחילי ב "אני לא " לא יכול או לא רוצה או לא מעוניין, או משפטים שנוטים להאשים, שנוטים לשפוט אפילו לפני מחשבה, ההדמיה מאפשרת את השחרור המלא, ואת היכול להיות ברוגע פנימי.

לכל אחד הסיפור שלו, סיפור חיים, ויש דרך מופלאה להשתחרר מאותו סיפור, ואולי להתחיל סיפור חדש או ללמוד לחיות ללא סיפור פשוט לחיות.

את / אתה / אתם, מוזמנים להקשיב לשיח מעניין בנושא ואם תרצו להתנסות או אף ללמוד הלכה למעשה דרך זו אתם מוזמנים להתקשר, לבלה אשור מטפלת רב תחומית ובהדמיה וסופרת בטלפון 050-7201752 ובאתר – ashurbella.com

ניתן לרכוש את ספריה של בלה דרך האתר או בפלאפון הרשומים כאן 
הספר התעוררות , וכן השתקפויות וסוד האותיות
השידורים התקיימו ברדיו קול מאיר להזמנות לתוכניות אירוח,  רחל אבידר 0527976220 

 

בלה אשור היא אחת הנשים החזקות האמיתיות ביותר, שמשלבת יושרה ועוצמה יחד, הצלחתה בעבודתה מביאה אושר ונחת ושלווה למטופליה, בזכות כנותה . בלה קיבלה לחייה הדרך לגלות את הסוד, קורס ללימוד שיטת ההדמיה לריפוי ואיזון הנפש והגוף.

בלה אשור מטפלת רב תחומית בשיטת ההדמיה, סופרת מוכשרת באמתחתה כבר 5 ספרים ,נמרצת  בעבודתה ,עורכת סדנאות מודעות ואיפוי, מגלה את הדרך אל הסוד שאנו נושאים כולנו בחובינו.


 
פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים