פרסום למגזר החרדי

בדקנו קצת בנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ולא התפלאנו לגלות כי המגזר החרדי מוביל עם קצב הגידול המהיר ביותר במדינות המפותחות (וממילא גם בישראל) גם בזכות שיעורי פריון גבוהים, נישואין בגיל צעיר ותנאי רפואה ומחייה מודרניים.

18.08.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרסום למגזר החרדי

freepik

 

חצי מהמגזר החרדי, הם בני פחות מ-16 (!!) ובקצב הזה, עד 2030, החברה החרדית תהיה 16% מהאוכלוסייה בישראל. זה הזמן שלכם, לצאת בפרסום למגזר החרדי ולהבטיח למותג שלכם פלח שוק חזק ואטרקטיבי בשנים הקרובות.

זו עובדה ידועה כי השוק החרדי בעל כח קנייה רב הטומן בחובו הזדמנויות שיווקיות רבות. שווי השוק החרדי מוערך במיליארדי שקלים וחברות ומותגים רבים מסמנים את הקהל החרדי כחלק משמעותי מהצמיחה העסקית בישראל.

 

למרות שהמגזר החרדי הוא חלק כל כך משמעותי מההוויה הישראלית, הוא בחר לחיות באופן מבודל ולדבר בשפה אחרת, עברית אבל שונה.. פרסום למגזר החרדי, הוא הגשר שיחבר ביניכם ויענה על כל החששות הוותיקים מסוג "איך ניתן לפנות אליהם, אולי בכלל הם יעשו עלי חרם צרכני, אז עדיף להתעלם? "

 

פרסום למגזר החרדי, שונה, מעניין ו—משתלם!

אז נספר קצת על ההבדלים בין המגזר החרדי לכללי ונבין איך אפשר לצאת בקמפיין פרסום למגזר החרדי ולהרוויח עוד מיליון לקוחות (וקצת הרבה יותר)

מדיה: לרוב המוחלט של הציבור החרדי אין טלוויזיה, (בחדרי חדרים נגלה שלחלקם יש מנוי ל‘נטפליקס’) חדשות הם צורכים מעיתונות יומית, שבועונים, מקומונים, פרסום חוצות ומעל ל50% מהמגזר גולש באינטרנט בתדירות זו או אחרת (נשמח לשבת על כוס קפה ולספר לכם על הכח של ‘הדיגיטל’ במגזר החרדי עפ”י סקר מקצועי שערכנו)

כלכלה: רוב הציבור החרדי הוא ציבור עם משפחות ברוכות ילדים, כך שכמות ההוצאות של משפחה חרדית גדולה לאין ערוך ממשפחה חילונית.

 

מטבע הדברים, ריבוי הילודה = ריבוי שמחות המאופיינות בהוצאות גדולות בכל התחומים.

דמוגרפיה: המגזר החרדי מעדיף להתרכז בריכוזים ייעודיים, מה שמקל מאד על הפניה למגזר החרדי (פניה ממוקדת), הקהילות החרדיות נחלקות למספר זרמים ליטאים, חסידים וספרדים כשלכל אחד מהזרמים יש עיתונים ייחודיים ואופן פנייה שונה.

בשנים האחרונות יש גידול ניכר של חרדים הנחשפים להשכלה גבוהה יותר ולהכנסה גבוהה יותר ומכך רמת החיים שלהם עולה וצורת הצריכה בררנית יותר.

 

ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות משפיעה כמובן על עולם השיווק והפרסום גם במגזר החרדי. היכולת של מפרסמים להגיע לקהלים רלוונטיים רק הולכת ומשתפרת וכך גם היחס בין השקעה להחזר. בכדי להישאר רלוונטיים בשנת 2021 כדאי לנצל את הכלים שהשוק מציע כיום ובמקביל לנסות ולצפות לאיזה כיוונים מתפתח עולם השיווק ואילו חידושים כדאי לכם לאמץ.

לסיכום, הפוטנציאל הטמון לתאגידים וחברות היוצאות בפרסום ממוקד למגזר החרדי גדול במיוחד. כדי להצליח ולמצות את הפוטנציאל, אתם זקוקים לאנשי מקצוע המנוסים בפרסום למגזר החרדי שילוו אתכם לאורך כל הדרך.

 

 

תגובות

מומלצים