ארבעה קצינים נהרגו בעזה ושני לוחמים במעבר אלנבי
הותר לפרסום: 4 לוחמי צה"ל, רס"ן אומרי-חי בן משה (26) מצפריה, סגן רון אריאלי (20) מחדרה, סגן איתן אבנר בן יצחק (22) מהר ברכה וסגן ערן שלם (23) מרמת יוחנן, נהרגו ועוד שלושה נפצעו בדרגות פציעה שונות, לאחר שהאמר שבו נסעו עלה על מטען צד בשכונת ג'ניינה שברפיח בדרום רצועת עזה. במעבר אלנבי נהג משאית ירדני ירה והרג שני לוחמי צה"ל.
צה"ל הודיע הערב (חמישי) כי ארבעה לוחמים נפלו ברפיח שבדרום רצועת עזה, לאחר שההאמר שבו נסעו עלה על מטען.
רב סרן אומרי-חי בן משה, בן 26 מצפריה, מפקד פלוגה בגדוד "דקל" בבה"ד 1
שירת כמפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים.
סגן רון אריאלי בן 20, מחדרה, צוער בקורס קצינים ששירת כלוחם בחטיבת גולני.
סגן איתן אבנר בן יצחק, בן 22 מהר ברכה ששירת כלוחם בעוצבת הקומנדו.
סגן ערן שלם, בן 23 מרמת יוחנן , שירת כלוחם בסיירת מטכ"ל.
עוד שלושה לוחמים נפצעו, אחד במצב קשה ושניים בינוני.
עד כה נהרגו 910 חללי המלחמה ששמותיהם הותרו לפרסום


















