מלווים את השוטר אמיר חורי בדרכו האחרונה

אלפי אזרחים מכל רחבי הארץ ומכל העדות הגיעו לנחם ולחבק את משפחתו של השוטר אמיר חורי הי"ד, שנפל בפיגוע בבני ברק בעת שירה במחבל והציל חיי אזרחים, הטקס החל בכנסיית הבשורה בנוף הגליל, ההלוויה בבית העלמין הצבאי נוף גליל.

31.03.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מלווים את השוטר אמיר חורי בדרכו האחרונה

 

בין המנחמים הרבים שהגיעו לכנסיית הבשורה לנחם את משפחת חורי, שר המשפטים גדעון סער ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, השר לביטחון פנים עומר בר לב, ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, ראשי עיריות ונציגי ציבור.

 

 

שוטרים הגיעו לחלוק כבוד לחברם הגיבור אמיר הי"ד, יחידת האופנועים של משטרת בני ברק יחד עם יחידות האופנועים של מד"א ואיחוד הצלה, ליוו את ארונו של אמיר מכנסיית הבשורה ועד בית העלמין הצבאי בנוף גליל. 

 

אביו של אמיר ז"ל, ג'רייס חורי ספד לו ואמר "בני היקר אמיר, הלב דואב והמוח לא מאמין שלא נראה אותך על תכונותיך. ביום שלישי בבוקר נפרדת ממני בחיבוק ואמרת לי שתבוא בשישי הביתה. חזרת יום קודם לכן, בארון. אני מצטער שאני נפרד ממך. ילדים קוברים את הוריהם ופה הכל התהפך. בני היקר אוהב אותך. לו ידעת כמה אנשים מכל הארץ התקשרו, באים לנחם, מבית שמש, ירושלים, ת"א, רחובות. אומרים שהרגישו חובה לבוא לחבק אותך". 

 

 

גם חברתו של אמיר ז"ל, שני ישר שהגיעה עם משפחתה להלוויה דיברה על אמיר האדם ועל התכניות שלהם להינשא ושהכל נקטע "אהבת חיי, אהוב ליבי, הלב שלי. אתה גיבור אמיתי, אמיץ, אריה כמו הקעקוע על הגוף שלך. אהבת אריות. להיכנס לתוך האש בלי פחד בעיניים. למה מכירים אותך ככה. תמיד התגאיתי בך, אתה אמיר שלי, השוטר שלי. עכשיו אתה אמיר של כולם. כל עם ישראל אומר לך תודה. אני אומרת לך תודה. תודה שזכיתי בך, שזכיתי להיות נאהבת. הבטחת שלא תעזוב אותי, שנתחתן ויהיו לנו ילדים. רציתי ילדים יפים כמוך. הבטחת ששום דבר לא יפריד בינינו. ניצחנו כל מכשול אבל הפעם לא ניצחנו, הטרור ניצח אותנו. אמרנו שביחד אנחנו כוח. הבטחת שתשמור על עצמך אבל ידעתי שתקפוץ ראשון לאש ולהגן".

 

 

צמוד לזמן ההלוויה כבישים רבים נסגרו לתנועה, ופקקים אדירים נוצרו באזור נצרת והסביבה. 

 

רס"מ אמיר חורי ז"ל ירה במחבל למוות ביחד עם שותפו, שניהם דהרו על האופנוע כדי להגיע ולהציל חיים כמה שיותר מהר, שהגיעו למקום ניהלו קרב עם המחבל במהלכו חורי נפל.

 

 

רס"מ אמיר השאיר אחריו הורים, אח, שתי אחיות וחברה, יהי זכרו ברוך.

 

 

ההלוויה של אמיר חורי ז"ל נוף גליל 2022

תגובות

מומלצים