ארז סעד בעל עסקים מיאנוח מגשים חלומות לתושבים

ארז צעיר דתי בעל למשפחה צעירה, בעל עסקים שמנהל ספרייה מצליחה במרכז יאנוח ובנוסף לסופר מרקט למצרכים בסיסיים וחנות בגדים לנשים דתיות וצעירות שהוא ואשתו מייבאים מחו"ל, ארז לא יכול להישאר אדיש למצב הכלכלי ועושה הרבה, מה שהפך אותו לאיש האהוב בכפרו ובאזור.

26.02.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ארז סעד בעל עסקים מיאנוח מגשים חלומות לתושבים

 

ארז סעד שהתחיל את דרכו כעובד באחד מהמפעלים המובילים בקריית התעשייה תפן, יחד עם צעירים מהכפר והאזור הבין שהוא חייב לעשות מעשה ולהקים עסק בכפרו יאנוח וכך התחיל עם הספרייה המקומית ספריית ברכאת שלתוכה הכניס את כל מה שמחפשים למשרד, בנוסף לציוד היקפי למחשבים ומשחקי חשיבה.

 

ארז לא הסתפק בזה ופתח סופר מרקט במרכז יאנוח סופר אלארז בכביש הראשי שעובר לכפר הורדים, הסופר מאפשרת ללקוחות מחיר עלות ומתחשבת מאוד במשפחות שמתקשות לגמור את החודש, וזה עובד טוב במיוחד במשבר הקורונה, שארז הצליח להגיע להרבה משפחות שהמקרר היה ריק ומילא להם אותו במצרכים חיוניים למחייתם.

 

ארז גם פועל ומתחשב במוסר התשלומים עם אותה שכבה חלשה כלכלית, ארז מבין שמה שהרוויחו עובדי המפעלים בתפן זה לא מה שהם מרוויחים היום, בגלל משבר הקורונה ולשם כך הוא העמיד את עצמו להיות האבא של כולם, הוא לא מפחד כי הוא מאמין שאלוהים מחזיר לו כפול ממה שהוא נותן.

 

ארז הלך עם האישה והקים את רוזה פאשן חנות לבגדים צמוד לסופר בכביש הראשי ביאנוח, בחנות נמכרת סחורה מודרנית צעירה וגם בגדים שמבקשות נשים דתיות, את הסחורה הוא ואישתו בוחרים לייבא מכל מני מדינות בחו"ל.

 

לא כל יום פוגשים אדם שמקדיש את כל כולו למען החברה ומוכן לעשות הכל מבלי לחשוש מפגיעה, כי הוא מאמין בדרך וההצלחות רק רודפות אחריו, פגשנו את ארז בעסקים שלו ביאנוח. הכל בסרטון.

 

ארז סעד בעל עסקים

תגובות

מומלצים