תכשיטי SHAKEEB gold זהב איכותי המחיר מדבר

רגע לפני שאתם ניגשים לקנות זהב תכשיט או שעון תעצרו ותבדקו ממי אתם קונים, מה איכות הזהב ואם הוא באמת באותו משקל שרציתם, תכשיטי SHAKEEB gold עוספיה בהנהלת שכיב עלו, איש מקצוע מהשורה הראשונה בישראל בענף הזהב, תבדקו.

01.06.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תכשיטי SHAKEEB gold זהב איכותי המחיר מדבר

 

 

SHAKEEB gold בהנהלת שכיב עלו עוספיה מציג את הזהב היפה והמעוצב מכל הסוגים והצורות, ממליצים לכם לבקר בחנות SHAKEEB gold הנמצאת בכביש הראשי 672 עוספיה.

שעות פתיחה: כל יום משעה 11:00 בבוקר עד שעה 20:00 בערב, ביום שבת עובדים משעה 16:00 אחרי הצהריים עד 20:00. SHAKEEB gold לכל תכשיט יש אחריות.

לכל שאלה ניתן להתקשר לטל 048399285  , 0547486774 

מעצבים רבים יוצרים צורות מדהימות ביופיין עם גוון מיוחד של זהב בשלוש צבעים, צהוב, לבן ושחור, חנות התכשיטים SHAKEEB gold שמוביל שכיב עלו מזה 30 שנה בכרמל, היחיד שצורף תכשיטים שמותאמים במיוחד.

רצינו שתדעו ששווי הזהב נקבע לפי המדדים הבאים: הטוהר שלו, המשקל שלו והערך הבורסאי העדכני שלו נכון לאותו יום מסחר.

חנות התכשיטים SHAKEEB gold שקיימת בכרמל מזה 30 שנה, מתמחה בצורפות מכירה וקניה, חנות עם מלאי גדול מכל הסוגים ולכל האוכלוסיות והדתות, SHAKEEB gold שמוביל שכיב עלו במומחיות אמינות ומקצועיות שאין לו מתחרה בכל האזור.

זהב זה דבר יפה שמתאים לאירועים משמחים, נישואין, ימי הולדת, מתנות לכל אירוע ושמחה במשפחה ובחברה. זהב זה השקעה נכונה ומשתלמת ששומרת על הערך הכספי שלה.

SHAKEEB gold מציע תכשטים ברמות שונות והיחיד שמסוגל לתת מחירים נורמליים ללקוחות.

תמיד נשאלת השאלה, איזה גוון זהב מתאים לכל אחת, חלק יגידו כי הזהב האדום יתאים יותר לעור לבן הנוטה לורדרדות, חלק יגידו שדווקא לשחומות הוא מתאים יותר. אך האמת היא שבנושא זה אין חוקים.

זהב נחשב במשך תקופה ארוכה לאחת המתכות היקרות ביותר, לכן הוא מסמל עושר, מלוכה, אצולה ועוד. 

זהב מוכר לאדם עוד מימי קדם, עדות בכתב חרטומים משנת 2600 לפנה"ס ועדויות נוספות מאזורים גאוגרפיים עשירים בזהב ועד אגדות עמים בנושא.

שכיב עלו, תושב עוספיה, אחד מבעלי המקצוע המובילים בענף תכשיטי הזהב בכרמל, שכיב אוהב את המקצוע מכל הלב ולשם כך הוא למד והשקיע הרבה, בצורפות ועיצוב תכשיטים, ועבודה עם המתכת המוזהבת והמיוחדת שנמצאת בגוון עשיר וצבעים שונים מרהיבים ויפים.

הזהב סחורה אמינה ומהווה מפלט לאנשים בעת חשש משינויים בשווקים העולמיים, ולכן הם משקיעים בזהב מתוך הציפייה שמחירו יציב בדרך כלל.

 

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

מומלצים