איתור חבילה מחו"ל לפי מספר מעקב

מי לא מזמין כיום חבילות מחו"ל? כולם עושים זאת כיום ומאז עידן הקורונה, קיימת עלייה משמעותית. יש המון סיבות לכך שאנשים מבצעים הזמנות מחו"ל. לעיתים אנשים מזמינים כי המחיר משתלם. לעיתים, הגלל שלא מצאו מוצר דומה בארץ.

22.09.2022 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איתור חבילה מחו"ל לפי מספר מעקב

pixabay

 

לעיתים בשל חוסר זמן לבקר בחנויות. כאשר עושים הזמנה מחו"ל, הציפיה לקבל אותה היא גדולה וזה ממש מבאס לדעת שחבילה אבדה או לא הגיע אל אזור החלוקה. על מנת שתדעו היכן נמצאת החבילה שלכם, יש כיום אפשרות מצוינת לאיתור שלה.

 

איך מאתרים חבילה מחו"ל?

 

כדי לאתר חבילה מחו"ל, עליכם לדעת תחילה, כי בדרך כלל, חברות המשלוחים משתמשות במספר סידורי הכולל מספרים ואותיות עבור החבילה שלכם. בצורה כזו, החברה של המוצר וחברת המשלוחים, יכולות לבצע מעקב אחר הפריטים שנשלחים. בגלל שכמות המשלוחים היא גדולה מאוד, זה עשוי להיות מאוד מאתגר לעקוב אחר מוצר שנשלח והמספר הסידורי מייצר המון סדר גם עבור השולח, גם עבור המחסנים השונים בדרך וגם עבור מקבל המשלוח. איתור חבילה מחו"ל מחייב שיהיה לכם ביד מספר סידורי.

 

ממי תקבלו מספר סידורי לחבילה שלכם?

 

מספר סידורי עבור החבילה הוא מספר שמקבלים בדרך כלל במייל או בהודעה מחברת המשלוחים. בעת ההזמנה השארתם פרטים שלכם. אל הפרטים שהשארתם ישלחו את המספר הסידורי. בדרך כלל אתם תקבלו את ההודעה כשלושה עד חמישה ימים מעת ביצוע ההזמנה. תוכלו לקרוא גם בתנאי האתר שהזמנתם ממנו, מי חברת המשלוחים שאיתה מתבצעים המשלוחים ותוך כמה זמן זה מגיע למשלוח. לאחר שקיבלתם מספר סידורי, תוכלו להתחיל עקוב אחר החבילה.

 

איפה ניתן לעקוב אחר חבילה מחו"ל?

 

לעיתים חברות המשלוחים מאפשרות מעקב על ידי המספרים הסידוריים במערכת אינטרנטית משלהם, אך אם אין מערכת כזו, תמיד קיימת לכם אפשרות להירשם לקאשבק שהינו שירות מעולה ושם לבדוק את מצב החבילה שלכם. השירות שניתן באתר קאשבק מחובר לחברות המשלוחים השונות והא מאפשר לכם להכניס את המספר הסידורי שקיבלתם ולבדוק מה מצב החבילה ברגעים אלו. לעיתים יהיה כתוב שהיא יצאה מחו"ל. לעיתים יהיה כתוב שהיא אל המחסנים בישראל. לעיתים יהיה כתוב שהיא נשלחה להפצה ולבסוף, תיאום הגעה ללקיחת ההזמנה או משלוח עם שליח עד הבית.

 

ומה עושים כאשר החבילה לא מגיעה למצב הפצה?

 

אם החבילה שלכם לא הגיעה להפצה, זה הזמן להיכנס לאתר שממנו רכשתם, לבדוק את תנאי המשלוח, לבדוק האם עברו מספר הימים שכתובים בתקנון המשלוחים באתר. אם בדקתם את כל אלו ועבר זמן המשלוח, זה הזמן להתקשר או לשלוח מייל אל בית העסק לבדיקת מצב החבילה. בית העסק כבר יברר עם חברת המשלוחים מה קורה עם המוצר שרכשתם והוא יעדכן אתכם מתי החבילה עשויה להגיע. לפעמים המוכר גם ייתן פיצוי על הזמן.

 

תגובות

מומלצים