למה הפקת סרטון משולב הדמיות תלת מימד זה הצעד הראשון בשיווק מוצר

הפקת סרטוני תדמית או פרסומות הפכה מקובלת מאוד בתחום העסקי – שיווקי. אם אתם רוצים לשווק מוצר, קבלו את הצעד הראשון שיעזור לכם להשיג את היעדים שלכם ברמת המכירות ומהירות ההיענות של הלקוחות. שילוב הדמיות תלת מימד בסרטון – נסביר למה וכיצד זה יעזור לכם לשווק היטב את המוצר שלכם.

24.06.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה הפקת סרטון משולב הדמיות תלת מימד זה הצעד הראשון בשיווק מוצר

FREEPIK

 

נסביר למה וכיצד זה יעזור לכם לשווק היטב את המוצר שלכם.

חדשנות, זה המסר שאתם רוצים להעביר

ההדמיות שמשלבים בסרטונים, בטכנולוגיית תלת מימד, מעבירות מסר ברור של חדשנות. זהו העולם החדש. בין אם המוצר שלכם חדיש ובין אם הוא כבר קיים בשוק, המסר של חדשנות משחק לטובתכם.

ההדמיה מגלמת ערכי הפקה גבוהים

סרטון שיווקי מוצלח במיוחד יצטיין בערכי הפקה גבוהים. ערכי הפקה גבוהים משתקפים בצורות שונות כגון הפרדה גבוהה (HD), תאורה נכונה, תסריט מהוקצע ומסרים חדים. אך בנוסף, סרטון מוצר עם הדמיות תלת מימד זה שיא החדשנות ושיא האיכות בהפקות. ברגע שיש לכם את זה, הסרטון נתפס כאיכותי ומקצועי במיוחד וזה מקרין עליכם ו/או על המוצר שלכם.

הדמיות תלת מימד מעבירות מסר מציאותי

מלבד ערכי הפקה גבוהים, הדמיות תלת מימד מעבירות מסר מציאותי בצורה חסרת תקדים. הרובד המציאותי הזה מקנה רמה גבוה של אמינות. הלקוחות כיום מחפשים כל סימן לדברים הללו בכל פרסומת או סרטון שהם נחשפים אליהם.

בולטות שנקלטת בזיכרון הצופה

באינטרנט אין ספור סרטונים, מכל הסוגים. לכן, כאשר יש לכם סרטון מוצר, אתם רוצים משהו שייקלט היטב על ידי הצופה. משהו שהצופה צפוי לזכור ולשמור בזיכרונו לאורך זמן. הדמיות משולבות של תלת ממד מעוררות רושם חזק. הן נקלטות היטב ומהר והצופים זוכרים אותן. זו הסיבה שהן הופכות להנעה חזקה לרכישה.

הרבה שיתופים, יותר מכירות

הרושם החזק שיוצרות הדמיות תלת מימד שמשולבות בסרטונים מהוקצעים מניע מכירות ישירות וגם לא ישירות. כאשר צופים נתקלים בסרטון שמעורר בהם רושם חזק, עם מוצר שמוצג בצורה תלת מימדית, הם נוטים יותר להעביר שיתופים והמלצות לאחרים. ככל שמעבירים יותר שיתופים והמלצות, כך אתם צפויים לראות יותר מכירות.

 

 

 

 

 

תגובות

מומלצים