בית אבות כרמל בית חדשני ויחס חם ואוהב

מנהלת בית האבות כרמל בעוספיה חנאן חיר עזאם לוקחת אותנו למחלקות הפנימיות של בית האבות החדיש והמשובח, שהתחיל לקלוט את הדיירים הראשונים בבית האבות ובשתי המחלקות לתשושי נפש ובמחלקה למונשמים.

26.09.2021 מאת: חלא חלבי
בית אבות כרמל בית חדשני ויחס חם ואוהב

 

מנכ"לית בית אבות הכרמל, חנאן:"במחלקת תשושי הנפש, בכל חדר יש 2 מיטות חשמליות, החדרים רחבים וגדולים, כל חדר עם פינת ישיבה, ארון מקלחת ושירותים, הציוד שרכשנו חדש".

 

חנאן:"אתם מוזמנים לפתיחה, להתרשם מבית האבות והרמה שבה נמצא, ולקבל מאיתנו הנחה, הבית אבות זה חמש דקות מאוניברסיטת חיפה, או להתקשר למספרים 1800200054 - 049005000".

 

חנאן:"בית החולים כרמל שייך לקבוצת מוריה הותיקה, שנוסדה ב 1992, במקום יש 5 מחלקות סיעודיות, שתי מחלקות לתשושי נפש, מחלקה למונשמים ומחלקה למורכבים ומכון דיאליזה מתקדם".

 

חנאן:"המקום חדש אבל עם צוות מטפלים מנוסה ומקצועי, שיתן מענה לצרכיהם של הקשישים, המקום מיועד לקשישים סיעודיים, וקשישים שצריכים עזרה יום יומית, תשושי נפש עם בעיות בזכרון כמו דמנציה ואלצהיימר ובעיות קשב וריכוז".

 

 

חנאן ח'יר עזאם מנהלת בית האבות כרמל בעוספיה, בעלת תואר ראשון ושני בהפרעות בתקשורת, מוסמכת לנהל בתי אבות, ודוקטורנטית לגרונטולוגיה באוניברסיטת חיפה, היא מנהלת שיכולה להוביל צוותים גדולים ואימא שמגדלת שלושה ילדים קטנים, זו היא חנאן ח'יר עזאם מנכ"לית בית אבות הכרמל.

 

בניין שנמצא בכניסה לעוספיה מצד חיפה יושב על שטח גדול בנוי בצורה נוחה כמו בית מלון עם חניה רחבה. הציבור וכל מי שמעוניין לברר פרטים, להגיע למקום או להתקשר למרכז מידע בטל מספר 1800200054 , ברוכים הבאים וחג שמח לכולם.

 

עוד בנושא: " חנאן ח'יר עזאם מנהלת בית אבות הכרמל בעוספיה "

 

בית אבות הכרמל

תגובות

מומלצים