מנכ"ל מיראז נגיב נסר אלדין מברך את העדה הדרוזית והעם המוסלמי

נגיב נסראלדין מנכ"ל מיראז ייעוץ ארגוני ופיננסי, שולח ברכה לעדה הדרוזית בישראל ובכל מקום ובעיקר לאחים בסוריה ולזמר לואי אלעקבאני מסווידה, לרגל חג הנביא שועייב עה"ש, ולאומה המוסלמית לחודש הרמדאן.

23.04.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון

מיראז ייעוץ ארגוני ופיננסי

 

נגיב נסראלדין שמקדם רשויות וועדות תכנון ובניה רבות, דרך העסק שהוא מנהל, מיראז ייעוץ ארגוני ופיננסי, נגיב בעל ניסיון רב בשלטון המקומי, בניית שכר וייעוץ ארגוני.

פגשנו את נגיב נסראלדין, אחד האנשים המצליחים והמבוקשים ברשויות המקומיות וועדות התכנון והבניה בצפון, נגיב הצליח מניסיונו ללוות רשויות ששכרו את שירותיו, על מנת לעמוד היום בראש הרשויות והועדות המצליחות, אם זה בג'ת במשולש שבונה מתחמים עסקיים גדולים וקריות ספורט, ואם זה באבו סנאן שפורצת דרך ובונה פרויקטים עתידיים, שיעסיקו הרבה כוח אדם מקומי בעתיד.

נגיב נסראלדין הבעלים של מיראז, מורה ומחנך הרבה שנים לשעבר, ב2003 התמנה לראש אגף מינהל ושכר בעיריית הכרמל, אחרי זה המשיך במועצה מקומית דאלית אל כרמל כבכיר ומקצועי בתחום הפיננסי והניהול.

נגיב הקים את חברת מיראז ע"ש הבת, משרד שנותן ייעוץ ארגוני ופיננסי לוועדות תכנון ובניה ורשויות מקומיות.

נגיב: "השירות שנותנים בתחום חשבות שכר ובודק שכר, משאבי אנוש, בניית מבנים ארגוניים, וכו'".

נגיב: "זכיתי במכרז בג'ת שבמשולש כאשר מטרתי להגיע עם הרשות לארגון בכוח אדם, והציר השני הוא הכלכלי פיתוח מיזמים כלכליים שעשויים לחזק את הרשות ואת התושבים, רשויות שעובדות על פיתוח ההון האנושי הישובי מצליחות ומובילות, בנוסף לקידום נושא החינוך הבלתי פורמלי שנותן מסגרות מתאימות לאוכלוסייה".

נגיב: "ועדות התכנון והבניה עברו שינויים מאז 2015, שהצריכו שינויים ארגוניים ותפקידים ותפיסות חדשות, זו ההתמחות שלי, שאני יכול לבנות את המבנים הארגוניים, אני מקיים ממשק עבודה מול הממונה על השכר במשרד האוצר".

נגיב: "אנחנו מגבשים צוות עבודה ודרכי פעולה כדי לקדם ולפרוץ קדימה, עם המיזמים הכלכליים, המטרה שהרשות המקומית תקדם את השירות לתושב בכל התחומים".

נגיב: "אחת הבעיות העיקריות של התכנון במגזר הדרוזי היא הבעלות הפרטית על הקרקעות, אנחנו פועלים למציאת פתרונות כספיים כדי לפצות אנשים שהתכנון עשוי לקחת מהאדמות שלהם".

נגיב: "אני מלווה קרוב ל 11 ראשי רשויות, שמתייעצים איתי מעבר להתקשרות שלי, אני לא קמצן בידע הרחב שלי, ואני תמיד קשוב ונותן פתרונות".

 

תגובות

מומלצים