מסיירים בבתי ספר בפרויקט סיסמה לכל תלמיד
מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר ומייסד מיזם "סיסמה לכל תלמיד" אודי אנג'ל ונציגות נכבדה ממשרד החינוך ביקרו בבתי ספר שמשתתפים במיזם.
הביקור נערך בחוות השרתים של המיזם Med1 שבטירת כרמל, ובבתי ספר שמשתתפים במיזם בערים חיפה, טירת כרמל ושפרעם.
האורחים המכובדים ביקרו, יחד עם אנשי מקצוע נוספים ממשרד החינוך, בבתי הספר "מרדי עופר","דגניה" ו"אלבורג'" וצפו בשיעורים מתוקשבים של תלמידי המיזם
מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, ואנשי מקצוע נוספים ממשרד החינוך, ביקרו במיזם "סיסמה לכל תלמיד", הממומן במלואו מתרומות של החברה לישראל בשיתוף קבוצת XT, בזן ובנק הפועלים, ובשיתוף פעולה עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל. את הסיור ליוו מייסד המיזם ויו"ר קבוצת XT, אודי אנג'ל, נשיא קבוצת XT, יוסי רוזן, ומנכ"לית מיזם "סיסמה לכל תלמיד", מגי אסייג.
האורחים ביקרו תחילה בבתי הספר "מרדי עופר" שבחיפה, "דגניה" שבטירת כרמל, ו"אלבורג'" שבשפרעם, לאחר מכן סיירו בחוות השרתים של מיזם "סיסמה לכל תלמיד" הקרויה Med1 שבטירת כרמל וקיבלו הסבר מפורט על הדרך שבה מתפעלים בשוטף ובשעת חירום, את הרשת הלימודית- חברתית.
מייסד מיזם "סיסמה לכל תלמיד", אודי אנג'ל אמר: "אני שמח לארח את מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, ואת אנשי המקצוע הנוספים שהגיעו לכאן היום, לראות מקרוב את המהפכה החינוכית שמוביל המיזם, בשיתוף עם משרד החינוך, ברחבי הארץ. העידן הטכנולוגי של המאה ה 21,
מעניק לתלמידים ברחבי הארץ, בפריפריה ובמרכז, את האפשרות להגיע לשוויון הזדמנויות חינוכי, חברתי ואקדמי. צוות המיזם, צוות המורים בבתי הספר וראשי הערים ובשילוב פרויקט הכיתות החכמות של משרד החינוך, מצעידים את מערכת החינוך בישראל לעבר חינוך המותאם למאה ה 21, ולצמצום פער התקשוב בין הפריפריה למרכז".
"סיסמה לכל תלמיד" מהווה רשת לימודית חברתית, המחברת בין שלושת גורמי ההוראה המרכזיים: מורים, תלמידים והורים. המיזם פועל על בסיס פלטפורמה (רשת ענן) המאפשרת תקשורת עדכנית, מידית, ונוחה בין המורים לתלמידים, ומעודדת ביטוי עצמי ויצירתיות הן בקרב המורים והן בקרב התלמידים.
ההטמעה, ושעות החניכה הפרטניות לכל בית ספר, הם אלו שסייעו להצלחת הפרויקט, והובילו את הביקוש העצום להשתתפות בו.
המיזם ממומן במלואו מתרומות של החברה לישראל בשיתוף קבוצת XT, בזן ובנק הפועלים, ובשיתוף פעולה עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

















