השאם "לקרוא למגרש הכדורגל ע"ש שבלי והבה ז''ל"

בתאריך 4-1-2015 הלך לעולמו בטרם עת האבא של הכדורגל בכרמל ובפרט בדאלית אל כרמל שבלי והבה ז"ל, חבר המועצה השאם חאטום פנה בבקשה להנהלת המועצה לקיים דיון והצבעה בעניין שינוי השם של המגרש העירוני, זו התחלה של סערה מסוג אחר, לדברים

30.12.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השאם "לקרוא למגרש הכדורגל ע"ש שבלי והבה ז''ל"

 

שבלי והבה מנכ"ל הפועל במרחב חיפה הלך לעולמו בגיל 65, שבלי היה יו"ר הנהלת הפועל דאלית אל כרמל, היה חבר הועדה המשולשת שטיפלה בנכי צה"ל ועוד, שבלי ז"ל היה אדם ואיש פעיל בחברה ובספורט שכולם אהבו, ומאות חברים עד היום מתקשים להאמין שהוא איננו.

חבר המועצה השאם חאטום כתב בפנייתו

"לכבוד רפיק חלבי ראש המועצה המקומית דאלית אל כרמל

הצעה לסדר במליאה המועצה ב חודש ינואר 2021 אני מציע וממליץ למליאת המועצה לקרוא למגרש הכדורגל העירוני בדאלית אל כרמל ע"ש אבו רוזן שבלי ווהבה ז''ל.

שבלי לקח חלק גדול בבניית הספורט והכדורגל בדאלית אל כרמל ,מעל 30 שנה ניהל את קבוצת הפועל מועין דלית אל כרמל עבד קשה למען הילדים והנוער שלנו השקיע מזמנו ומכספו והוא ראוי לכל הערכה.

ב4 לינואר 2021 ימלאו 6 שנים לפטירתו של שבלי ווהבה אני מבקש שהעניין יעלה לסדר היום בישיבת המלאה הקרובה כדי לתת את הכבוד המתאים לאיש וגם למשפחתו.

דאלית אל כרמל ידעה תמיד להעריך את בניה ומנהיגיה ורק לאחרונה קראנו לבית ספר תיכון על שם אבו עזאם נוף חלבי ז"ל . העתקים : בכבוד רב חברי המועצה השאם חאטום דאהש חלבי מנכ"ל המועצה חבר המועצה.

שבלי והבה (אבו רוזן), בן 65 במותו, היה בוגר וינגיט באימון ומנהל ניהול בכיר, אדם עם ידע וניסיון עשיר, שאהב להשקיע מזמנו לקידום הספורט ולתמיכה בספורט.

שבלי והבה היה בן המיעוטים הראשון שהתמנה לתפקיד מנכ"ל הפועל בהסתדרות במרחב חיפה. שבלי ממקימי הפועל דליה בכדורגל, יו"ר הנהלת הקבוצה ומנהל הקבוצה, ליווה את הפועל בזמנים הקשים כמו בזמני התהילה.

שבלי השאיר אחריו, אישה ושני בנים רוזן ועופר, נכדים , אחים ואחיות ומשפחה אוהבת".

 

פורטל הכרמל

פורטל הכרמל

תגובות

4. אוהד דאלית אלכרמל לפני 3 שנים
למגיב מספר 2
3. תושב לפני 3 שנים
לא
2. דלאויי לפני 3 שנים
אסור לתת שם של מגרש ע"ש מת
1. כדורגלן לפני 3 שנים
הישאם ממתי אתה מבין בכדורגל ולמשפחת שבלי סליחה

מומלצים