איך בוחרים דלתות כניסה לבית פרטי?

דלת הכניסה היא מנגנון ההגנה הראשון והחשוב ביותר של הבית. תפקידה הוא להגן על הדיירים והרכוש בפני פריצה. על פי נתוני המשטרה, 1 מתוך 90 בתים בישראל עובר פריצה כל רבע שעה! לכן חשוב מאוד לבחור בדלת כניסה שתספק לכם בטיחות הרמטית.

01.11.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך בוחרים דלתות כניסה לבית פרטי?

 

האם דלת הכניסה שלכם מספיקה?

לפני שרוכשים דלת כניסה חדשה, חשוב לאסוף מידע מקדים ולבצע מחקר שוק מעמיק. בחרתם דלת? בדקו את החוסן שלה ואת עמידותה בפני ניסיונות פריצה.

כלבוטק: "דלתות כניסה הרמטיקס הבטוחות ביותר בישראל"

תחקיר כלבוטק בדק 4 מותגים של דלתות כניסה: אופן-גאלרי, רב-בריח, שריונית חסם והרמטיקס. השלושה הראשונים הם מותגים וותיקים ונפוצים בבתים בישראל, ומתהדרים בחסינות דלתות הכניסה שהם משווקים. במהלך התחקיר, הוזמנו שני פורצים מיומנים על מנת לנסות לפרוץ כל אחת מהדלתות.

3 הדלתות של המותגים הידועים נפרדצו בהצלחה תוך דקות: 1:42 דקות (אופן-גאלרי), 5:35 דקות (רב-בריח) ו-11:35 דקות (שריונית חסם), את דלת הכניסה של הרמטיקס לא ניתן היה לפרוץ, ולאחר  38:18 דקות רועשות הפורצים נכנסו לבית דרך קיר הלבנים. הדלת נותרה מחוברת למשקוף.
לו הבית היה חדיש יותר, הפורצים גם לא היו מצליחים לשבור את הקיר.

מה הופך את "הרמטיקס" לדלת בטוחה יותר מדלתות אחרות?

לפניכם חלק מהטכנולוגיות המוטמעות בדלת הכניסה המתקדמת של "הרמטיקס":

איכות ותקנים - דלת כניסה "הרמטיקס" היא היחידה בעלת תן תקן 4 כוכבים (הגבוה והמחמיר ביותר). היא כוללת טכנולוגיה חדשנית פרטי פיתוח ישראלי, המאפשרת לחברה להעניק 10 שנות אחריות נגד פריצות.

מערכת נעילה - דלת הכניסה של הרמטיקס כוללת מנגנון נעילה הרמטית Lock D3 השולח לתוך המשקוף שלושה בריחי T לנעילה משולשת. הם אינם ניתנים לכיפוף או לשליפה, ומאפשרים חסינות מוחלטת לפריצה.

צירים - בדלת מותקנים צירי מנעול נסתרים מסוג MetaGrip המשמשים כמנעול כאשר הדלת סגורה. למעשה, עם סגירת הדלת, כל אחד מהצירים משמש כמנעול תלת בריחי הלוקח חלק במערכת הנעילה ומסוגל לעמוד בעומס של עד 10 טון, מה שמאפשר חסינות מלאה לפריצות על ידי הצירים.

נעילת הדלת - מנגנון Walk & Lock מאפשר נעילה אוטומטית בטריקה. הפעלת מנגנון מיוחד מבטלת אפשרות לשכוח דלת פתוחה.

משקוף הדלת - משקוף Framshiet בעל מנגנון מתקדם המבטל כל אפשרות להיעזר בו בזמן פריצה ולמעשה הופך את הדלת לחלק ממשי מהקיר.

הפורצים יעברו לדלת הבאה

"הרמטיקס" צברה ידע והתמחות בייצור דלתות כניסה חסינות לפריצה ומעוצבות בהתאמה אישית, ומעניקה 10 שנות אחריות נגד פריצה. מוצרי החברה עוברים עדכונים ושכלולים שוטפים כדי שיהיו תמיד בחזית הטכנולוגיה בשוק דלתות הכניסה חסינות הפריצה.

 

תגובות

מומלצים