איך לשמור על מערכות המחשוב

אחד האתגרים הטכנולוגיים המשמעותיים ביותר בקרב חברות וארגונים גדולים, הוא התמודדות עם קריסת מערכת המחשוב, אובדן מידע, וירוס או דרישת כופר.

02.07.2018 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לשמור על מערכות המחשוב

רוני שדה, צילום דביר רוזן.

החשש שמא מערכת המחשוב תחדל לפעול, מעבירה צמרמורת בקרב כל העוסקים בתחום, בתקופה שבה רוב הארגונים הופכים להיות מונעי Data, אין ארגון שיכול להרשות לעצמו אובדן מידע או פגיעה ברציפות העבודה של מערכות המחשוב.

חברת CloudEndure הישראלית, הטמיעה עבור MedOne טכנולוגיה ייחודית, המתמודדת בצורה מיטבית עם החששות האלה, באמצעות רפליקציה מלאה, רציפה ובזמן אמת של כל שינוי וכל תוספת מידע במערכות המחשוב, מבלי להאט או להפריע לתפקוד התקין והיומיומי של המערכת. בעת הצורך, MedOne תוכל לשחזר את מערכת המחשוב במלואה, ולהחזיר את המערכת לפעילות תקינה ומלאה ללא צורך בהשבתה כלל, אפשרות שלא היתה קיימת עד היום.

איך זה עובד?

ע"י התקנת תוכנת שכפול נתונים, כל בלוק שמשתנה בדיסק המכונה (מכונה פיסית או וירטואלית, ללא קשר בסוג הדיסק או בתשתית הווירטואליזציה) משודר בצורה מוצפנת לתשתית הענן של MedOneDR, בצורה אסינכרונית, וממתין ליום האסון. המוצר מכיל פורטל ניהול אשר מאפשר ראייה רוחבית לגבי סטטוס המערכת, ומאפשר לבצע תהליכי DR. המוצר תומך גם במודל של בדיקה, המאפשר הקמת סביבת DR ללא פגיעה בתהליך השכפול ובסביבה התפעולית, דבר שאינו מסכן את הארגון.

שיתוף הפעולה ביןMedOne  ל-CloudEndure מציע למעשה, לחברות וארגונים גדולים בישראל, את הפתרון האולטימטיבי להתאוששות מאסון (Disaster Recovery - DR) לכל ענן, ומאפשר חסכון של 80% בממוצע על  TCO((DR Total Cost of Ownership.

רוני שדה, מנכ"ל MedOne  אמר כי "מדובר בבשורה של ממש עבור חברות וארגוני אנטרפרייז בישראל, שהחשש מפני תקלות ומתקפות במערכות המחשוב שלהם, מדירות שינה מעיניהם".

אודות MedOne

MedOne נחשבת כיום לחברה הוותיקה והמובילה בישראל כבר 19 שנים, בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז. לחברה שלושה Data Centers תת קרקעיים ענקיים, לאירוח תשתיות המחשוב ושרתי הענן של ארגוני האנטרפרייז המובילים בישראל. עם לקוחות החברה נמנים הבנקים הגדולים בישראל, מרבית חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים, משרדי ממשלה, חברות היי-טק ותעשייה ועוד רבים אחרים.

MedOneCloud, שהוקם בשיתוף עם חברת Dimension Data, הפועלת ב 60 מדינות ברחבי העולם, נחשב לשירות מחשוב ענן ציבורי מהמתקדמים בעולם. Dimension Data הינה חברת בת של NTT - חברת הטלקום הגדולה בעולם.

אודות CloudEndure

קלאודאנדור מספקת פתרונות ניוד ו- Disaster Recovery לענן מכל תשתית, ומאפשרת לחברות לנייד אפליקציות שלמות עם כל הנתונים שלהן לענן ובין עננים ללא אובדן זמן וללא אבדן מידע. קלאודאנדור מבצעת שכפול בזמן אמת, תוך שימוש בטכנולגיית Continuous Data Protection. קלאודאנדור, שנוסדה ב-2012, מאפשרת להעתיק שרתים שלמים לענן בלחיצת כפתור ותוך דקות בודדות. קלאודאנדור תומכת בשרתים פיזיים, וירטואלים או מבוססי ענן. לפרטים נוספים אודות קלאודאנדור, בקרו באתר החברה: https://www.cloudendure.com

 

תגובות

מומלצים