אמצ שמש מומחים בעבודות עפר וסלילת כבישים

אין ספק כי מדובר בתחום רחב היקפים, ובכדי להוביל בתחום הבנייה המורכבת, על חברת הבנייה לספק שירות המכיל הון אנושי ברמתו הגבוהה ביותר, ציוד חדיש ומשוכלל, כוח אדם מקצועי ועוד רבות.

06.08.2019 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אמצ שמש מומחים בעבודות עפר וסלילת כבישים

 

חברת אמצ שמש הוקמה בשנת 1990 וכיום מובילה את ענף הבנייה בארץ, מספקת שירותים למגזרים פרטיים, גופים ציבוריים, עסקיים ועוד.

כשמדברים על מקצוענות מוחלטת, מדברים בנייה מורכבת. וכשמדברים בנייה מורכבת, חייבים להזכיר את חברת אמצ שמש, אשר נרכשה על ידי משפחת אבו מוך בשנת 2009. ב-1990 החברה הוקמה, ונכון לשנת 2017 הכנסות החברה עמדו על סכום של 260 מיליון שקלים. החברה מספקת וממוקצעת בעבודות ביוב (פיתוחי תשתית ביוב) ומים, סוללת ובונה כבישים, עוסקת בריבוד ובקרצוף ועוד. למעלה מ-90 עובדים מועסקים כיום בחברת אמצ שמש, וכוח האדם הממונה על כל פרויקט בנייה הוא כוח אדם איכותי, מקצועי ובקיא ביותר בציוד אתו עובדת החברה. אולי מיותר לציין, אך בכל זאת נדגיש כי החברה מתחזקת כלים הנדסיים כבדים ואמצעים וטכנולוגיים משוכללים באופן שוטף, ועושה הכול בכדי למנוע תרחישים בהם ציוד קורס באמצע אתר בנייה או בדרך אליו.

מהימנות חברת הבנייה שלכם

לדאבוננו, לא פעם קורים מקרים בהם חברות בנייה וקבלנות פושטות רגל באמצע תהליך בנייה. לפעמים מדובר בפשיטת רגל אמיתית, לעיתים בחברת בנייה שלא הייתה מסוגלת מלכתחילה להתמודד עם גודל הפרויקט. לא משנה מה הסיבה, הקורבנות ירצו לקבל את המענה עבור המקרה.

כשחברת הבנייה שלכם איתנה מבחינה פיננסית ומובילה את ענף הבנייה בארץ, אתם מקטינים את הסיכוי להפסקת תהליך הבנייה בעקבות משאבים שנגמרים לחברת הבנייה. בין אם מדובר במשאבים כספיים שנעצרים, או שמא מדובר בציוד שמתקלקל ואין אפשרות כלכלית לתקנו, תהיו סמוכים ובטוחים כי תרחישים אלו לא יקרו כאשר אתם שוכרים חברת בנייה מובילה, שמפרנסת בכבוד למעלה מ-90 משפחות עובדים.

בנייה חכמה של חברה, ראייה לאורך טווח 

אחד הדברים שהובילו את חברת אמצ שמש להיות חברת הבנייה המובילה כיום את השוק הישראלי, טמון ביכולת של החברה לראות את פיתוחה לטווח הרחוק. החברה תמיד הקפידה ותמיד תקפיד לעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים של בנייה איכותית, עמדה ותעמוד בלוחות הזמנים המוגדרים ככל הניתן ובהתאם למגבלות השונות, ותמיד תקפיד להעסיק כוח אדם איכותי בלבד. מדובר באג'נדה מאוד ברורה המוגדרת מאז שנת 1990 ואשר לא צפויה להשתנות בקרוב.

כמו שרבים וחכמים מאיתנו כבר אמרו בעבר, נוסחאות מנצחות פשוט לא משנים, ואתם מוזמנים לקרוא עוד על חברת מקצועני הבנייה המומלצת באזורכם. למידע נוסף על החברה לחצו כאן.

 

תגובות

מומלצים