אקזקטיב מרקטינג ניהול מדיה חברתית למוסדות לימוד

אנו רגילים לראות חשיפה במסגרת הניו מדיה וברשתות החברתיות, של שלל עסקים מכל מיני תחומים. עד כה, הדגש היה על עסקים מתחום הלייף סטייל, רשתות אופנה, משווקי אקססרויז וחנויות מקוונות.

14.10.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אקזקטיב מרקטינג ניהול מדיה חברתית למוסדות לימוד

 

גם מותגים חזקים בתחום התחבורה, מותגי מזון וגם בעלי מקצועות חופשיים החלו להיעזר באשפי ניו מדיה.

אבל כעת, מוכיחות חברות ניו מדיה וותיקות אך גם דינאמיות כדוגמת אקסקטיב מרקטינג, שיש עוד מקום במדיה החברתית, לתקציבי פרסום של גופים נוספים בעלי השפעה חברתית על כלל הציבור. באמצעות ניהול מדיה חברתית, באופן מקצועי והדוק, ניתן ליצור נוכחות ומיתוג חזק גם למוסדות לימוד. עד כמה זה חשוב? מסתבר שהמשמעויות אדירות.

אקסקטיב מרקטינג מסבירה על ניו מדיה בעידן החדש

ראשי אקסקטיב מרקטינג מסבירים כי בעידן החדש, מי שידיר את רגליו מהמדיה הברתית הופך את עצמו במו ידיו לפחות רלוונטי. החשיבות של חינוך ולימוד ברורים לכל, אבל הרבה פחות ברור היכן אנו או ילדנו נרצה ללמוד. מוסדות לימוד כיום מציעים אין ספור מסלולי לימוד וקורסים, לשלל שכבות גיל. אלא לא רק צעירים שלומדים אלא גם אנשים באמצע החיים שרוצים שינוי קריירה, וגם בני הגיל השלישי בעידן החדש רוצים להמשיך ללמוד, כי הרחבת הדעת הופכת את כולם ליותר רלוונטיים. בעידן המידע, למידה מתמדת ובלתי פוסקת לאורך החיים חשובה מבחינה אישית, מקצועית וחברתית. אז מה הפלא שמוסדות הלימוד צריכים ערוץ חזק שבו יציגו את מרכולתם.

המשמעויות של ניהול מדיה חברתית עבור מוסדות לימוד

ניהול מדיה חברתית עבור מוסדות חינוך יכול לכלול נוכחות מתמדת, בכמה מדיות במקביל. הנוכחות שמתגבשת באמצעות יצירת באז, שחרור פוסטים מדויקים, העלאת צילומים, יצירת דיונים ערים, כל אלא מאפשרים למוסדות חינוך נבחרים להישאר במרכז הענייניים. אקסקטיב מרקטינג מחזיקה בתוך השרוול שלל טריקים ודרכי קידום מפתיעות, שעד כה שימשו בעיקר עסקים אחרים במגזר העיסקי. אבל מוסדות החינוך כיום אינם ניצבים לבדם במגדל השן.

לצד מוסדות וותיקים ועתירי הישגים, עולים גם מוסדות חדשים, שחלקם פועלים בפלטפורמות דיגיטליות לא פחות מאשר בכיתות לימוד. מוסדות לימוד שפועלים בכמה גזרות במקביל, שמפעילים צ'טים, שמעלים סרטונים, שמקיימים דיונים מרובי משתתפים אונליין, הם המוכיחים את הרלוונטיות המרובה ביותר. עבור מוסדות לימוד שמבינים עד כמה משמעותית היא התדמית ועד כמה המדיה החברתית משפיעה על כך, לא כדאי לשבת על הגדר לאורך זמן.

מדוע חשוב שגורם מקצועי ינהל את המדיה החברתית? כמה משמעויות מרכזיות:

  • גידול במודעות הציבורית בתוך פרק זמן קצר.
  • יכולת פניה לקהלי יעד חדשים, שעד כה לא נחשפו לפרסומים קודמים.
  • עליה דרמטית בתנועה לאתר של המוסד.
  • עליה בהכנסות של מוסדות לימוד הפועלים כמוסדות פרטיים (לא מלכ"רים), תוך חיזוק האיתנות הפיננסית.
  • שיפור בתדמית של מוסד הלימוד, הן בעיני התלמידים, הן בעיני הצוות החינוכי והן בעיני המתעניינים בלימודים. 

 

תגובות

מומלצים