ארבעת המתקנים שאתם ממש לא רוצים לוותר עליהם כשמחפשים מלונות בצפון

אתה כבר לא יכולים לחכות לפעם הבאה שבה תהיה לכם הזדמנות לצאת לחופשה. קודם כל לפני שאתם מרגישים עד כמה הגוף שלכם עייף ועד כמה אתם צריכים לקחת הפסקה מהרצף העמוס של חיים בוגרים.

18.11.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ארבעת המתקנים שאתם ממש לא רוצים לוותר עליהם כשמחפשים מלונות בצפון

Pixabay

 

 

הייתם בפעם בחופשה ועשיתם למשל סיור על אופניים חשמליות? אבל מעבר לזה, אם כבר אתם משקיעים ויוצאים לחופשה, אז אתם רוצים לקחת אתכם את כל המשפחה ואפילו את הילדים הצעירים, וחשוב לכם לייצר חוויית חופשה שמתאימה לכל המשפחה גם מלונות בירושלים וגם מלונות בצפון מציעים מגוון רחב מאוד של מתקנים בתוך המלון עצמו, לרווחת הנופשים, והם מייצרים כך את חוויית החופשה האולטימטיבית לכל נופש. ואולם, יש הבדל מבחינת חוויית הנופש כאשר מזמינים חדר מלון בוטיק בירושלים, אל מול מלונות בצפון שמתאימים קצת יותר על חוויות משפחתיות עם ילדים קטנים.

 

 

אילו מתקני מלונות בצפון הם מתקני חובה לחופשה הקרובה שלכם?

 

 

בתכנון חופשה והזמנת חדרי מלונות בצפון, יש ארבעה מתקנים או אזורים במלון שחשוב לכם לוודא שהם קיימים ושהם מספקים את השירות ברמה הכי גבוהה שיש, כדי ליצור תנאים מושלמים לחופשה שלכם. המתקנים הכי פופולריים של מלונות בצפון הם בדרך כלל:

 

 

1. הבריכה – כולם רוצים לבלות בבריכה במהלך חופשה. גם מי שנוסע לאילת אבל גם יש נוסע לצפון. אף על פי שיש ימים קרים בצפון, במרבית ימות השנה אפשר להיכנס לבריכה ולבלות ביחד עם כל המשפחה. בוודאי אם אתם מגיעים לבריכה עם ילדים צעירים, עליכם לוודא שיש מתחם שמתאים גם לילדים, והוא מגודר ובטוח עם מציל מוסמך.

 


2. הספא – בחופשה מפנקת יותר, נדגיש קודם שמגשי פירות בשילוב החופשה זה מדהים,אז ספא זה אם אתם רוצים לייצר חוויה יוקרתית, שווה לכם להשקיע זמן ומחשבה וחיפוש אחרי מלונות בצפון שבהם יש גם שירותי ספא נרחבים. כמובן שסביר להניח שאתם תצטרכו להזמין מבעוד מועד מקום, אבל אפשר להזמין מקום ברגע שסוגרים חדר וכך להיות רגועים שיש לכם תור למסאז מפנק.

 


3. חדר האוכל היוקרתי – ככל שמדובר על חדר אוכל רחב ומפנק יותר, כך אתם תדעו שיש לכם יותר אפשרויות מבחינה קולינרית. כמובן שכדאי לקחת פנסיון מלא אם אתם לא רוצים לצאת מהמלון. אבל אם יש לכם את האפשרות לצאת לטיולים בסביבה של המלון שלכם, כדאי לכם לקחת בחשבון שיש מגוון עצום של מקומות בילוי ואתרים קולינריים באזור הצפון.

 


4. אזור המשחקים לילדים – יש לא מעט מלונות בתל אביב שלצד הפעילויות בבריכה מציעים גם מתחמי גימבורי ומשחקים עם הפעלות מסודרות לילדים. מתחמים כאלה מאפשרים לכם לקחת בוקר רגוע יותר לטובת עצמכם, בזמן שהילדים נמצאים תחת השגחה של מבוגר אחראי או נמצאים בקרבת מקום ואתם יכולים להסתכל עליהם מרחוק.

 

יש הבדלים בין מלונות בצפון לבין מלונות בירושלים

 

 

כמו שאתם בוודאי יכולים לדמיין, יש הבדלים בין חוויית חופשה משפחתית בצפון לבין הזמנת מלונות בירושלים לטובת החופשה הקרובה שלכם. בגלל שירושלים היא אזור עירוני, יש פחות סיכוי שאתם תוכלו למצוא מקומות לינה עם אטרקציות שמתאימות לילדים קטנים בתוך המלון עצמו. אבל זה לא אומר שאין מה לעשות בירושלים עם ילדים.

 

יש המון מה לעשות בעיר עצמה, ואתם תוכלו לבנות טיול מדהים על בסיס לינה בחדרי מלון בוטיק בירושלים. כמו כן יש מלונות בצפון שהאורחים שלהם עושים בהם אירועים, לכן יש צורך בחברת השכרת ציוד לאירועים שתשכיר ציוד לאירוע ולכן החווי ממש יותר משולמת.

 

המאמר בחסות חדשות bignews

 

 

תגובות

מומלצים