הכביש הבטוח בע"מ כיצד לבצע אחזקת כבישים באופן מקצועי?

אחזקה מקצועית של כבישים עירוניים ובין עירוניים הינה חלק אינטגרלי משמירה על תשתיות תחבורתיות תקינות. על ידי בחירת הטיפול הנכון לכל אספלט ושימוש במכשור ההנדסי המתאים לכל עבודה, ניתן לשמר את המצב הקיים בכל נתיב תחבורה.

25.01.2018 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הכביש הבטוח בע"מ כיצד לבצע אחזקת כבישים באופן מקצועי?

אז אם תמיד רציתם לדעת כיצד ניתן לבצע אחזקה מקצועית של כבישים, הגעתם למקום הנכון.

שמירה על איכות האספלט לאורך זמן

שמירה על איכות האספלט נחשבת לדרך הטובה ביותר לתחזק כל כביש ולמנוע סלילה מחדש של כל נתיב תחבורה. על ידי טיפול נקודתי בכל מפגע, סתימה איכותית של כל בור ושיפור מרקם הכביש, ניתן לשמור על התשתיות הקיימות. בחברת הכביש הבטוח בע"מ, תגלו מבחר של דרכים משתלמות לאחזקת כבישים עירוניים ובין עירוניים כאחד.

בקרה על רמת הניקיון בכל נתיב תחבורה

חשוב להסיר את כל המפגעים שקיימים על כל כביש באופן מהיר ולדאוג לניקיון קבוע בכל נתיב. ברוב המקרים המטאטים המכניים יעשו את העבודה, אולם כדאי לשלב אותם עם מכונות הקרצוף בכדי להגיע לתוצאה הרצויה. בחברת הכביש הבטוח תיהנו משורה של כלים הנדסיים אשר מותאמים לדרישות הייחודיות של מערכת התחבורה המקומית.

טיפול קבוע במערכת הניקוז בכדי למנוע הצפות 

מומלץ לטפל באופן קבוע במערכות הניקוז שסמוכות לכל כביש, בכדי להימנע מהצפות אשר עלולות לשתק את התנועה. על ידי ניקוז בלחץ גבוה והסרה של צמחייה סבוכה, אפשר לטפל באופן נקודתי בכל גורם בעייתי ולשמור על איכות הכביש לאורך שנים. הצוות של חברת הכביש הבטוח בע"מ הוא מהמנוסים בישראל בתחום זה ועובד עם מגוון של רשויות בכל רחבי הארץ.

הדגשת סימוני דרך, פסי האטה ומעברי חצייה

משום שהצבע המצוי על הכביש נוטה להישחק עם השנים, חובה לצבוע מחדש את כל הסימונים הראשוניים. בעזרת צביעה חוזרת של פסי האטה, מעברי חצייה והפרדה בין נתיבים, ניתן לשמור על האספקט הבטיחותי של כל כביש ולתרום למראה האסתטי שלו. חשוב לבצע את התהליך בשעות ובימים שבהם התנועה אינה בשיאה, וזאת בכדי למזער ככל האפשר את הפגיעה במארג החיים.

לסיכום, ניתן לראות שעל ידי שימוש באסטרטגיה ארוכת טווח ושילוב של מערכות הנדסיות איכותית בכל דרך, ניתן לשמור על איכות הכבישים באופן מקצועי. בעזרת שמירה על איכות האספלט וביצוע תיקונים נקודתיים, אפשר לשמר את המצב הקיים ואף לשפר את האיכות של כל נתיב תחבורה.

מוגש מטעם צוות המומחים של חברת הכביש הבטוח בע"מ

תגובות

מומלצים