מהי מפה נומרולוגית ואיך יכולה לעזור לך?

מפה נומרולוגית מאפשרת לכוון אותך בכל תחום בחיים בהתאם לנתונים האישיים: השם המלא, יום הלידה ותאריך הלידה. לפני שנעמיק במפה הנומרולוגית, חשוב לדעת מהי הנומרולוגיה בכלל.

27.02.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מהי מפה נומרולוגית ואיך יכולה לעזור לך?

 

הנומרולוגיה = תורת המספרים, זוהי תורה יהודית עתיקה, יש האומרים כי נכתבה בספר הזהר על ידי רבי שמעון בר יוחאי. נומרולוגים רבים משתמשים בה להכוונה – זוהי הנומרולוגיה הקבלית.

לאורך השנים גילו בה עניין גם המתמטיקאים הגויים, וכתבו לה נוסחאות שונות בהן משתמשים הנומרולוגיים עד היום. זוהי הנומרולוגיה המערבית.

הנתונים הבסיסיים במפה הנומרולוגית וחישובם:

המפה נומרולוגית נערכת על ידי נומרולוג.ת וכוללת 3 נתונים בסיסיים: שם האדם, יום הלידה שלו ותאריך הלידה כולו.

  1. שם - במפה הנומרולוגית מתייחסים לגימטריה של השם, כלומר: למספר שמתקבל בגימטריה. למשל: השם איתי= 7  א=1+י=10+ת=400+י=10 =421   4+2+1 = 7

 

  1. יום הלידה – אם הוא בעל סיפרה אחת, זה המספר של יום הלידה,

           לדוגמא: 2.10.1966  יום הלידה הוא 2.

           במידה ויום הלידה הוא דו-ספרתי נחבר את שתי הספרות ונתייחס למספר שיתקבל       

           כמייצג את יום הלידה במפה הנומרולוגית. לדוגמא: 17.4.2001 

           יום הלידה = 8   1+7=8

  1. תאריך הלידה - הנתון השלישי במפה הנומרולוגית הוא תאריך הלידה כולו. דרך החישוב של המספר המייצג את תאריך הלידה היא חיבור כל המספרים, כולל שנת הלידה וצמצום עד קבלת ספרה אחת בלבד.

לדוגמא: 23.6.1977 =2+3+6+1+9+7+7= 353+5=8

*מתוך מפה נומרולוגית באתר של מאייה.

יום הלידה מסמל במפה הנומרולוגית את האופי, התכונות עימן נולדת, את הכישרון, המזג, והיכולת. תאריך הלידה כולו מראה על נתיב הגורל שלך- מה הייעוד שלך בחיים אלו, במה תרומתך לעולם, איך אפשר להצליח, מה עליך ללמוד בחיים אלה ועוד.

מהי שנה נומרולוגית אישית?

המפה כוללת גם את השנה הנומרולוגית האישית שלך והפוטנציאל הגלום בה לטובתך. כך למשל, שנה אישית נומרולוגית 1 היא בסימן התחלות חדשות, התחדשות, לרוב אחרי תקופה לא קלה שעוברת עליך. שנה אישית נומרולוגית 2 היא שנה שהדגש בה על זוגיות, לימודים והתבוננות פנימית.

השנה האישית מביאה את הפוטנציאלים שלך באותה שנה ויכולה להסביר למה דברים מסוימים לא מתאפשרים לך, "למה לא הולך" בתחום מסוים (מעבר מגורים / הריון / קבלה ללימודים ועוד ועוד).

מהשנה האישית אפשר לבדוק גם את העיתוי הנכון והמתאים למעבר דירה, לרכישה גדולה, למציאת זוגיות, הריון ולידה, העלאת שכר במקום הבודה, מציאת משרה חדשה, וכדומה.

התחומים בהם עוזרת המפה הנומרולוגית:

  1. מגורים – המפה הנומרולוגית עונה על השאלות: היכן מתאים לך לגור     (בפרירפריה, בעיר…)? מתי מומלץ לך לערוך שינוי במקום  המגורים?  מה מספר הבית הרצוי לך?
  2. זוגיות – הכרות זוגית מתאימה, העיתוי הפוטנציאלי להכרות או למיסוד קשר קיים, בדיקת התאמה בין בני הזוג, פריון ולידה.
  3. לימודים – הכוונה לתחום הלימודים שמתאים לך וגם בהסבה מקצועית. הייעוץ הנומרולוגי חוסך זמן וכסף, רווח נקי והשקעה בטוחה במסלול הלימודים המתאים לכישורך וייעודך בחיים.
  4. עבודה וקריירה – התאמה לתחום עבודה, האם מתאים לך להיות בקריירה עצמאית או כשכיר (לא כל אדם מתאים לפתוח עסק עצמאי), בדיקת פוטנציאליים להעלאה בשכר, קבלת דרגה, תקנים, ניהול וקידום, מה העיתוי הנכון עבורך לעבור משרה או לעשות הסבה מקצועית, ולאיזה תחום.
  5. מערכות יחסים עם הסביבה – מתוך המפה האישית, המלצות כיצד לנהוג עם אנשים קונקרטיים בסביבת העבודה שלך, במשפחתך, עם הילדים שלך ואיך למנוע משברים.6
  6. בריאות – במפה הנומרולוגית יכולת לבדוק מהו "עקב אכילס" של האדם, ועל מה צריך לשמור ולשים דגש כדי להימנע ממחלות ולשמור על בריאותו. (הייעוץ אינו מחליף בדיקת רופא. הוא ניתן בנוסף לבדיקות רופא קונבנציונאלי, ולא במקומו).

 

המפה הנומרולוגית ככלי הכוונה

המפה הנומרולוגית היא כלי אישי שלך להבין טוב יותר את מצבך בכל תחומי חייך ומה ניתן לעשות ובעיקר מתי. העיתוי כידוע חשוב מאד, והמפה האישית מביאה את העיתוי המתאים עבורך לכל דבר. כך נמנע מצב של מאמץ יתר ולפעמים גם הרגשה של "פול גז בניוטרל" – מאמץ שלא מביא לתוצאות. הנומרולוג או הנומרולוגית יפנו אותך לזמן המתאים ביותר עבורך לפעול כדי להצליח לממש ולהגשים את רצונותיך, וביתר קלות.

 

תגובות

מומלצים