מקומות מומלצים להצעת נישואין בחיפה

מתכננים להציע נישואין באזור חיפה והקריות? אזור חיפה וכל הצפון הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ ויכול לספק לכם נוף מרהיב, וגם מקומות מדהימים ועוצרי נשימה, אז אספנו בשבילכם את מיטב המקומות הטובים ביותר להציע נישואין.

05.07.2020 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מקומות מומלצים להצעת נישואין בחיפה

קרדיט תמונה freepik

 

מהם המקומות היפים ביותר בחיפה?

בחוף הים בחיפה – חוף הים של חיפה הוא אחד המקומות המיוחדים ביותר בארץ להצעת נישואין, ניתן להזמין שטיח אדום וחברת הפקות שתספק הצעה מרגשת במיוחד, כדאי לעשות את זה בשקיעה כדי שיהיה לכם תמונות מרהיבות ומזכרת מיוחדת לכל החיים.

במסעדה איכותית – ישנם הרבה מסעדות מומלצות בחיפה שניתן להציע בהם נישואין, כדאי לקרוא במדריכים כמו איזי או גוגל על מסעדות איכותיות שיכולות גם לספק לכם אפשרות להציע נישואין במסעדה.

הגנים הבהאיים – אחד המקומות היפים ביותר בחיפה שמספקת נוף עוצר נשימה לכל העיר חיפה, ניתן להזמין הצעת נישואין לתצפית שנמצאת למעלה, גם את ההצעה הזאת מומלץ לעשות לפני השקיעה ולבדוק טרם ההגעה שלכם שניתן להכין הצעת נישואין במקום.

גם הפסלים – הגן שנמצא בשדרות הציונות מספק מדשאה ענקית וגם פסלים יפים והוא צופה לנוף של מפרץ חיפה, זו יכולה להיות הזדמנות יוצאת דופן להצעה מיוחדת.

פארק הקישון – אחד הפארקים הגדולים ביותר בחיפה והאזור, ניתן לעשות שם הצעת נישואין בשילוב פיקניק בגלל המדשאה הגדולה שנמצאת במקום.

בנמל חיפה – ניתן להשכיר יאכטה בנמל או פשוט לעשות את ההצעה לפני ולאחר מכן לעלות על היאכטה להפלגה רומנטית כזוג מאורס.

איך לשדרג את הצעת הנישואין?

אין ספק שכאשר מדובר על הצעת נישואין ישנם הרבה אפשרויות לשדרוג כל הצעת נישואין, בהצעת הנישואין עצמה כדאי להשכיר אותיות פרחים מיוחדות ולא כמו שכולם מציעים איתם נישואין, כדאי בנוסף לוודא שספק הצעות הנישואין מגיע עם תאורה והגברה מתאימה בהתאם למיקום של ההצעה, ישנם מקומות שמצריכים הגברה חזקה יותר, כדאי לקחת הצעות נישואין בשילוב צילום כדי להנציח את הרגע המרגש והמיוחד הזה, ותוספת קטנה לכל הצעה כדאי להוסיף ארוחת שף במידה ואתם עושים את ההצעה בחוץ זה הופך את הצעת הנישואין למיוחדת ומקורית מאוד, ומיד לאחר ההצעה לאכול ארוחת שף עם הארוסה שלכם זה ללא ספק מרגש.

לעוד מקומות להצעת נישואין פנו לחברת הצעד לאושר אשר מספקת הצעות נישואין בכל רחבי הארץ וגם בחיפה.

 

תגובות

מומלצים