קייטרינג לא כשר לאירועים המתקיימים בסופי שבוע

מתכננים להפיק אירוע משפחתי או עסקי במהלך סוף השבוע? מחפשים חברת קייטרינג המסוגלת לספק עבורכם שלל מנות מובחרות ואוכל טעים וטרי לאירוע?

27.12.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קייטרינג לא כשר לאירועים המתקיימים בסופי שבוע

ובכן, חברות קייטרינג רבות אינן מסוגלות לספק שירות בסופי שבוע מטעמי כשרות. יש לזכור כי רוב חברות הקייטרינג חוששת לתעודת הכשרות שלהן ולכן יוכלו לספק עבורם את האוכל לפני כניסת השבת. במידה ואתם מעוניינים באוכל טרי ובשירות איכותי לכל אורך האירוע המתקיים בסוף השבוע תוכלו להזמין קייטרינג לא כשר וליהנות משלל מנות נפלאות העשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד.

איכות ללא פשרות
חשוב להדגיש כי דווקא קייטרינג לא כשר יכול להציע ללקוחות מנות גורמה נפלאות ועשירות בטעמים, כיוון שאין מגבלה על הכנת מנות הכוללות מוצרי חלב ובשר יחד או באותה ארוחה, פירות ים אקזוטיים וכמובן קינוחים על בסיס שמנת מתוקה וחלב. כך לדוגמה ניתן למצוא בתפריט שלל מנות מהמטבח האסיאתי ומהמטבח הצרפתי הידוע, וכן מנות כמו שרימפס ברוטב חמאה ועשבי תיבול, פטה מכבד אווז ומנות עיקריות נוספות, כאשר את הבשר ניתן לטגן בחמאה במקום שמן קנולה, להקרים את המנות וכדומה. מעבר לכך, קייטרינג שאינו מקפיד על נושא הכשרות יכול להציע קינוחים מעולים כמו פבלובה עם קרם שמנת ואשכולית אדומה, סופלה עשיר בטעמים ועוד, והוא אינו מחויב להכין את הקינוחים ממרגרינה וממוצרי פרווה. יש לציין כי כל המנות עשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים על מנת להבטיח טעם עשיר וחוויה קולינרית נפלאה לאורחים המשתתפים באירוע.

אירועים בסוף השבוע
בשנים האחרונות יש טרנד חדש של חתונות ואירועים שונים המתחילים ביום שישי בצהריים ונמשכים לתוך הלילה, לעתים האירוע ממשיך גם ביום למחרת. אחת המגבלות להפקת אירועים בימי שישי הוא נושא האוכל, כיוון שחברת קייטרינג כשרה חייבת לקפל את הציוד לפני כניסת השבת לכן היא תשאיר את האוכל ארוז בכלי הגשה חד פעמיים, וכמובן ההנאה ממנו פוחתת. חברת קייטרינג ללא תעודת כשרות אינה מוגבלת בשעות עבודתה, לכן היא יכולה לספק שירות גם אחרי כניסת השבת ובמהלך אירועים המתקיימים בשבתות וחגים. כך לדוגמה, אם בכוונתכם לערוך חתונה או כל אירוע משפחתי אחר ביום שישי בערב, תוכלו להזמין קייטרינג לא כשר וליהנות מתפריט עשיר ומגוון, מאוכל איכותי ללא פשרות וממנות מושקעות וטריות בלבד. לא חייבים להזמין מנות המכילות בשר וחלב יחד, אך עדיין חשוב לציין כי לקייטרינג אין תעודת כשרות מאחר והוא עובד בשבת.

טעמים חדשים ולא מוכרים
ישראלים משתתפים באירועים רבים לאורך כל השנה, ברובם התפריט יחסית מוכר וחוזר על עצמו. כאשר מזמינים חברת קייטרינג ללא תעודת כשרות מובטחת לכם חוויה קולינרית חדשה, נפלאה וייחודית, עם טעמים חדשים בשילוב טעמים מוכרים של מנות קלאסיות שכל האורחים אוהבים. את התפריט מתכננים עם שף החברה בהתאמה לטעם האישי, לסוג האירוע ולמספר המוזמנים.

קייטרינג

תגובות

מומלצים