איהאב:"והבה זה מותג למשפחה ולדליה"

והבה איהאב שהביע שבכוונתו להוביל את משפחת והבה מתייצב לידו של והבה והבה.איהאב "משפחת והבה חוזרת לכותרות". מה חושב איהאב על כרמל ורפיק

31.03.2013 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איהאב:"והבה זה מותג למשפחה ולדליה"

המשפחות בדאלית אל כרמל מתגבשות ורוצות לעשות הכל שכולם יהיו מגובשים ביחד לפחות לבחירות הקרובות אבל כשיש דעות שונות וסכסוכים, הדבר לא כל כך הולך בקלות.

איהאב התבטא שברצונו להוביל ולהתמודד ומהר מאוד מוותר ומתייצב לידו של והבה והבה. איהאב רואה בדמות שלו מנהיגות שאין לה מתחרה והוא חושב שלא רק משפחת והבה יתנו בו אימון ויצביעו לו אלא גם משפחות אחרות.

תמונה לדוגמהאיהאב מפרגן לכרמל נסר אלדין שהוא ראש מועצה מצוין ושוכח שוהבה חבר של רפיק ובין השורות איהאב פתאום מתלונן על מצב ירוד בדליה ואז הוא נזכר שמי שמוביל את דליה זה אותו ראש מועצה שהוא מפרגן לו.

איהאב רואה בעתיד שמשפחת והבה מחזיקה את התפקידים הבכירים במועצה המקומית דליה וחוזרת להוביל.

אין כל ספק לאיהאב שוהבה אדם שעזר וסיכן את תפקידו כשהיה ברכס הכרמל, כולם ילכו אחריו ויתנו לו את קולם.

 

לראיון עם איהאב והבה.

 

{YouTubeVideo id=WMALjnr9Xsw}

http://www.youtube.com/watch?v=WMALjnr9Xsw

תגובות

41. ישר לפני 13 שנים
והבה פג תוקף
40. באסם והבי לפני 13 שנים
יד אחת
39. اصيل ابن الاصايل לפני 13 שנים
ע.חסון
38. אייל והבי לפני 13 שנים
איהב עוזר לצערים
37. תושבים לפני 13 שנים
תגובה לתושב 17
36. והבאני לפני 13 שנים
דילואני
35. והבני. לפני 13 שנים
שקיפות
34. עוד מפגררררררררר לפני 13 שנים
רוצה הסבר
33. בבבבב סמא לפני 13 שנים
והבה פוליטיקאי ממולח
32. אתן.... לפני 13 שנים
אנחנו עם איהב
31. בן למשפחת והבי לפני 13 שנים
והבי אסיל
30. ווהבאני לפני 13 שנים
למר איהאב
29. אבו סעיד והבי לפני 13 שנים
איהב אתה תותח
28. דילאוי לפני 13 שנים
מש והבה
27. יודיע טוב לפני 13 שנים
נתוח עמוק
26. נסראלדין דאהש לפני 13 שנים
אם אתה אומר שכרמל ראש מעוצה טוב אז למה אתה נגד
25. ע-פ לפני 13 שנים
איהב מקובל על כולם
24. עץב לפני 13 שנים
ניטראלי אך רואה התרחשויות יוצאות דופן
23. והבי לפני 13 שנים
סמי מוסטפא תתחיל לעבוד
22. ס-ו לפני 13 שנים
אנחו יחד
21. דאהש לפני 13 שנים
והבה
20. ו-והבי לפני 13 שנים
אתה מדבר אמת
19. דליה לפני 13 שנים
נתמוך בוהבה
18. והבאני לפני 13 שנים
התנצלות
17. תושב לפני 13 שנים
מה עשה והבה לצעירים?
16. תושב לפני 13 שנים
יותר טוב מרוזן
15. נסרדיני לפני 13 שנים
טוב שאתה עם והבה ולא איתנו
14. אבן אלבלד לפני 13 שנים
אם זאת הרמה הדרושה למועצה אז
13. חלבי קוח לפני 13 שנים
שלא ידברו על גזענות עוד
12. והבאני לפני 13 שנים
איהאב והבה
11. מודאג לפני 13 שנים
חינוך
10. בחורה לפני 13 שנים
אדם לא מתאים בכלל
9. דלואני לפני 13 שנים
תיקון
8. והבי אבו וסים לפני 13 שנים
רגש אותי
7. איהאב לפני 13 שנים
מופתע
6. תושב חרד לפני 13 שנים
גזענות משפחתית
5. מקיר והבה מקרוב לפני 13 שנים
דליה
4. צעיר לפני 13 שנים
לאיהאב והבה שלום
3. אמיר לפני 13 שנים
איהאב אנחנו אתך
2. דלאויי לפני 13 שנים
למר איהאב המכובד
1. תושב לפני 13 שנים
איהאב שלום

מומלצים