רופא עור און־ליין

סובלים מבעיות עור כמו פריחה בעור? אקנה? כללית מאפשרת לכם לקבל מענה ראשוני מהיר וזמין של ייעוץ בסמארטפון או במחשב הניתן על ידי מומחים ברפואת עור של כללית.

03.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רופא עור און־ליין

בשירות החדשני, שהינו בלעדי ללקוחות כללית, ניתן להתייעץ עם מומחים ברפואת עור באמצעות וידאו־צ'ט בימים א'-ה' בין השעות 20:00-24:00, ללא תשלום.

לראשונה, הרופא יוכל לקבל, בנוסף לשיחת הווידאו־צ'ט, תמונות סטילס שיישלחו אליו באופן מאובטח באמצעות אפליקציה שפיתחה כללית במיוחד לשירות זה.

המענה הרפואי יינתן למגוון בעיות עור כמו: אקנה (פצעי בגרות) המופיעה אצל 85% מבני ה־12-35, אסתמה של העור שממנה סובלים 30% מהילדים וכ־10% מהבוגרים, נשירת שיער והקרחה הרווחת בקרב כ־80% מהגברים הישראליים, דלקות עור, פטרת בעור ובציפורניים, גרד, הפרעות פיגמנטציה, הרפס, עקיצות חרקים ועוד.

השירות אינו מיועד להערכה של נקודות חן, חשד להימצאותם של גידולים סרטניים של העור או מצבים מסכני חיים.

בין המומחים המשיבים בשירות גם רופאי עור בכירים ממחוז חיפה וגליל מערבי, בהם ד"ר יורי שקלאר וד"ר אבו ריא פואד.

סיכום הייעוץ נשלח למטופל במייל ומתועד בזמן אמת בתיק הרפואי האישי של המטופל, על מנת לאפשר המשך טיפול ומעקב. אם רופא העור מתרשם כי נדרש המשך בירור, ייקבע למטופל תור המשכי לרופא עור או אצל רופא המשפחה. כמו כן, באפשרותו של היועץ האינטרנטי להנפיק מרשם חתום דיגיטלית.

פרופ' מ"ק חן שפירא, מנהלת מרחב חיפה גדליל מערבי, מציינת שהשירות החדש מהווה מענה בעל יתרונות רבים בעיקר באיזור עם ישובים מרוחקים, כאשר במקרים מסויימים ניתן לקבל מענה בבית והמטופל אינו צריך להגיע עד למומחה במרפאה היועצת.  לשירות זה ברפואת עור יש חשיבות רבה, על רקע המחסור הארצי ברופאי עור.

לדברי מנכ"ל כללית, אלי דפס: "בשנים האחרונות אנחנו מוסיפים עוד ועוד שירותים דיגיטליים, במטרה להתאים את שירותי האון ליין, לקצב הטכנולוגי המואץ ולסגנון החיים המשתנה של לקוחותינו. כך גם הופעלו בהצלחה ייעוץ און לין על ידי רופאי ילדים ורופאי משפחה.

הנתונים מראים כי לשירותים אלה יש ביקוש גדול בכל אזורי הארץ והם מסייעים בצמצום פערי בריאות ומשפרים את הנגישות והזמינות לשירות רפואי".

רופא עור

כדי לקבל שירות זה גולשים לאפליקציה או לאתר כללית כמו כן, ניתן להתקשר למוקד 2700*.

תגובות

מומלצים