הלוואה מקופת גמל להשקעה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

הלוואה מקופת גמל להשקעה היא אחת ההלוואות הכי משתלמות שאפשר לקחת כיום. הלוואה מקופת גמל להשקעה היא כלי של חברות ניהול קופות הגמל למנוע ניוד קופת גמל להשקעה ומעבר של הלקוחות שלהן לחברה אחרת.

13.12.2021 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הלוואה מקופת גמל להשקעה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

FREEPIK

 

 

הלוואה מקופת גמל להשקעה היא כלי של חברות ניהול קופות הגמל למנוע ניוד קופת גמל להשקעה ומעבר של הלקוחות שלהן לחברה אחרת. הלוואה מקופת גמל להשקעה ניתנת לחברי קופה עם וותק של לפחות 3 שנים ובתנאי ריבית מועדפים וטובים בדרך כלל מאלו הניתנים על הלוואות מהבנק, מחברות האשראי או מגופים פרטיים שלפעמים כלל אינם מאשרים הלוואה בשל BDI או דירוג אשראי נמוך של מבקש ההלוואה בשל חובות, צ'קים שחזרו וכדומה, המורידים את הדירוג והופכים את מתן ההלוואה למסוכנת עבור המלווה. הלוואה מקופת גמל להשקעה היא מצב אחר בו יש לכם סכום כסף וודאי שכבר חסכתם בקופה ולכן החברה המנהלת את הקופה יכולה להרשות לעצמה לתת לכם את ההלוואה כי יש לה מאיפה לקחת את הכסף במידה ותתקשו להחזיר אותה ולעמוד בהחזרים החודשיים.        

 

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כל המידע במקום אחד לניהול פיננסי מתקדם

הלוואה מקופת גמל להשקעה לא פוגעת בחיסכון שצברתם בקופה והיא פתרון טוב מאוד במידה ואתם חייבים לקחת הלוואה ואין אף גוף אחר שמאשר לכם הלוואה או שההלוואות שאושרו לכם נושאות ריבית גבוהה מדי. ניתן לקחת על הלוואה מקופת גמל להשקעה בכל אחת מהצורות הרגילות הנהוגות בתחום ההלוואות: הלוואת שפיצר, בולט, הלוואת בלון וכל סוג אחר של הלוואה שאתם מכירים. בעל הקופה צריך לעמוד בכמה תנאים בודדים על מנת לקבל    הלוואה מקופת גמל להשקעה וביניהם וותק הקופה, חשבון נקי מחינת חובות ושעבודים וזהו פחות או יותר.

למד עוד על ניוד קופת גמל להשקעה, קרא עוד.

 

 

איפה הכי כדאי לפתוח קופת גמל? כל המידע כאן בפורטל הביטוחים הגדול בישראל

הלוואה מקופת גמל להשקעה ניתנת בדרך כלל בתנאי ריבית טובים של ריבית פריים פלוס חצי ואפילו מינוס חצי ללקוחות מסוימים, זאת בעוד שהלוואות חיצוניות מחברת כרטיס אשראי למשל נושאות ריבת גבוהה יותר של פריים פלוס 7,5 ואפילו 9 אחוז ברוב המקרים. יש אמנם הלוואות טובות יותר אך הן ניתנות בדרך כלל ללקוחות בעלי חשבונות בנק ללא בעיות, לא מוגבלים עם יכולת השתכרות גבוהה של בעל החשבון ויחס הוצאות הכנסות של לפחות פי שתיים הכנסות כל חודש. הבנקים מחמירים לא פחות בקריטריונים שלהם למתן הלוואה וגם כאן רק לקוחות טובים נהנים מהלוואות בתנאים משתלמים. בואו נגיד שעדיף להיות טייקון מאזרח פשוט כדי לקבל הלוואה בתנאים טובים יותר ובונוס אם אתם טייקון ולא תוכלו להחזיר את ההלוואה, תוכלו ליהנות גם מתספורת נחמדה, דבר שלא יקרה עבור אזרח מהשורה שרק יזכה במקרה הטוב לדחיית החוב או במקרה הסביר יזכה לתביעה. הלוואה מקופת גמל להשקעה היא הלוואה בטוחה מאוד למלווה ולכן הוא יכול להרשות לעצמו לתת אותה ללווה, עמית הקופה בתנאים טובים לטווח קצר או ארוך, על סכומי כסף די גדולים ובתנאי ריבית משתלמים.  

 

 

כל הסיבות לפתוח קופת גמל להשקעה עוד היום

השתכנעתם לקחת ההלוואה מקופת גמל להשקעה? אין לכם עדיין קופת גמל והחלטתם שאתם צריכים לפתוח אחת? בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לראות מה עשו הקופות, איזה תשואה השיגו, כמה דמי ניהול משלמים בהן ואיזו קופת גמל היא הטובה מכולן. זכרו שאם אתם רוצים לפתוח קופת גמל להשקעה רק כדי לקבל באופן מידי הלוואה מקופת גמל להשקעה שפתחתם, לא תוכלו ליהנות מההלוואה עד אחרי תקופה מסוים או סכום מסוים שתפקידו בה. אם אך כל המטרה שלכם בפתיחת קופת גמל היא למטרת קבלת הלוואה מקופת גמל להשקעה, פספסתם את העניין. קופת גמל היא פתרון משתלם גם ללא לקיחת הלוואה ממנה בשל הטבות מס בהפקדה ובמשיכה שאפשר ליהנות מהן וכתוכנית חיסכון משתלמת וגמישה המשיגה תשואות לטווח ארוך.

 

 

3 טיפים ללקיחת הלוואה לטווח ארוך

לקיחת הלוואה היא אף פעם לא עניין שנעים לבצע והיא תמיד צריכה להיות המוצא האחרון שלנו להשגת הכסף. מה לעשות שלפעמים המציאות מכתיבה לנו את הפעולות ואין לנו ברירה אלא לקחת הלאווה. אם הגעתם למצב הזה, הנה שלושה טיפים בסיסיים שיעזרו לכם לקחת הלוואה בצורה הטובה ביותר.

 

מקור ההלוואה - כפי שציינו קודם, הלוואה מקופת גמל להשקעה או מקרן פנסיה או קרן ההשתלמות היא כנראה ההלוואה הטובה ביותר שתקבלו. ראשית כל לא בטוח שתקבלו הלוואה ממקור אחר בשל דירוג אשראי נמוך ולעומת זאת לקבל הלוואה מקופת הגמל יש סיכוי גבוה בהרבה. שנית, תנאי החזר ההלוואה מקופת גמל להשקעה יהיו כמעט תמיד טובים מאלו שתקבלו מכל מקור הלוואה אחר. יש לכם קופת גמל להשקעה? צריכים הלוואה מיידית לכל מטרה? אל תחששו לקחת הלוואה על חשבון הכסף בקופה כי החיסכון לא ייפגע ולאחר החזר ההלוואה הקופה תמשיך לצבור כסף והשיג תשואה כפי שהיה קודם לכן.

 

סכום ההלוואה - בין אתם צריכים הלוואה לרכישת רכב, לקיום אירוע או לכל מטרה אחרת, סכום ההלוואה שאתם לוקחים תמיד צריך לעמוד ביכולת ההחזר החודשית או השנתית שלכם. הסכום שתיקחו חייב להיות מוחזר בתום תקופת ההלוואה ואם לא, תאלצו לשלם ריביות גבוהות אף יותר מאלו שיש לכם בהלוואה. לקיחת הלוואה בסכום גבוה מזה שאתם יכולים להחזיר היא רעיון גרוע שעדיף להימנע ממנו בכל מצב

 

צורת ההלוואה - יש כמה וכמה סוגי הלוואה, הלוואה שמחזירים החזרים חודשיים קבועים, הלוואה שמחזירים רק את הריבית ובתום התקופה את הקרן ומגוון צורות הלוואה הקרויות בשמות שונים ומשונים על חלקן פירטנו קודם. לא משנה איזו הלוואה תיקחו ובאיזו צורה, זכרו רק שככל שמשך ההלוואה ארוך יותר, כך הריבית שתשלמו על הסכום הכולל תהיה גבוהה יותר לא משנה מה צורת ההלוואה. כלומר ככל שמספר התשלומים או השנים אליהם התחייבתם להחזרת ההלוואה יהיו גדולים יותר, הסכום הכולל בשורה תחתונה שתשתלמו על ההלוואה יהיה גדול יותר. אל תתבלבלו אם אחוזים וריביות, פשוט בקשו מהגורם המלווה את המספרים הסופיים כלומר כמה ריבית שלמו סך הכל בתום התקופה. רק כך תוכלו לדעת באמת האם ההלוואה משתלמת כי חברות האשראי והבנקים מוצאות דרכים לפתות את הלווים לקחת הלוואות שנראות טוב על נייר אך באותיות הקטנות הן מסתירות את המספרים האמיתיים שאתם משלמים בסופו של דבר. 

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את הטיפים המועילים ביותר לניהול פיננסי נכון בכל אפיקי ההשקעה, החיסכון והביטוח. למדו עוד על הנושא בעזרת מאות מאמרים בכל נושא אפשרי בתחום ותוכלו לחסוך כסף וללמוד איך ואיפה הכי כדאי להשקיע את הכסף שלכם בין אם אתם שכירים או עצמאים. ניהול פיננסי נכון הוא המפתח להצלחה בחיסכון לטווח ארוך והגעה לגיל פרישה עם סכום כסף מספיק גדול להמשך החיים, מעבר לקרן הפנסיה שכולם מפרישים אליה וזכאים לקבל לאחר גיל הפרישה.

 

לייעוץ חינם השאירו פרטים ונחזור אליכם בשמחה. להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

תגובות

מומלצים