עדכון לגבי תוכנית המתאר של דליה

חברי מועצת דליה התכנסו לישיבת מליאה בה נדונה סוגיית תוכנית המתאר של דליה, כרמל: "המטרה להגדיל את שטח השיפוט, לפני שהולכים לתוכנית המתאר".

25.12.2011 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עדכון לגבי תוכנית המתאר של דליה

בישיבת המליאה במועצת דליה עלה נושא תוכנית המתאר ואיפה היא עומדת, ראש המועצה כרמל נסראלדין עדכן ששום דבר לא מתקדם לגבי תוכנית המתאר, ושהם יתנגדו לכל תכנון מתאר עתידי שלא יכלול את כל הבתים הבנויים על שטחים חקלאיים ובתוך הפארק.

כרמל עדכן גם לגבי הצעדים שנקטו בפורום ראשי הרשויות הדרוזיות שהוציאו מכתב התראה לנתניהו בסוגיית צוי ההריסה שהוציא משרד הפנים לתושבים בחורפיש ובית ג'אן.

כרמל סקר את השלבים שעברה תוכנית עד/300 שאושרה ע"י בית המשפט.

כרמל: "השלבים בנושא תוכנית המתאר עצורים, השלב הבא לתכנן ולהתקדם, בישיבה עם אהוד יוסטמן בירושלים, אמרתי שלפני שנכנסים לתיכנון פנימי וקביעת דברים, אני רוצה לדבר על הגבולות של הישוב".

כרמל: "לפני שנלך לתוכנית המתאר, נלך לישיבת הרחבת ואישור גבולות חדשים לדאלית אל כרמל, מתכנן הערים יצחק פרוינט יגיע למועצה, אנחנו נסייר איתו ונקבע איך רוצים את הגבולות ב20 השנים הבאות, גבולות באזור מוחרקה ובאזור חוף כרמל מהצד השני, נלך לועדת גבולות בראשות שר הפנים, ורק אז נחזור ונדבר על תוכנית מתאר בשטח דליה".

"אין לנו עניין לפתח ולתכנן תוכנית מתאר כל הזמן שהמצב הוא כזה, המטרה שלנו לגרוע שטחים מהמינהל, לדוגמה באזור קריית הספורט, סיכמנו עם המינהל שיפצה אנשים שמפקיעים להם אדמות, אני לא אחתום על שום תוכנית מתאר אם יהיה בית אחד מדאלית אל כרמל מחוץ לתוכנית".

{YouTubeVideo id=ipdjDWsefXc}

http://www.youtube.com/watch?v=ipdjDWsefXc

תגובות

14. غباب לפני 12 שנים
مظحك
13. תושב לפני 12 שנים
מהומה על סתם
12. ענאן לפני 12 שנים
אתם לא מסוגלים
11. צעיר לפני 12 שנים
תמשיך במסע השקרים שלך
10. עיספאוי הגון לפני 12 שנים
עוספיה צופה,צופה בגדול
9. חלבי לפני 12 שנים
תזהרו
8. כרמי לפני 12 שנים
מרזוק מוביל ..........
7. דליה לפני 12 שנים
מורחים אותנו...
6. מבין עניין לפני 12 שנים
מליאה שלא מבינה
5. מואטנון לפני 12 שנים
למספר 1 הצחקת אותי...
4. מהדי לפני 12 שנים
לא חידשת כלום
3. מאזין לפני 12 שנים
כל מילה בסלע
2. חבר מועצה מן השורה לפני 12 שנים
ישיבת מועצה לא מן המניין ביוזמת מרזוק
1. מואטן לפני 12 שנים
תודה

מומלצים