טסט ביקנעם מכון רישוי מבוא כרמל

למה חשוב לעשות טסט שנתי ובדיקת רכב במכון רישוי יקנעם הנמצא במתחם התעשייה מבוא כרמל?, קרוב לבית, גישה נוחה בלי פקקים, בעלי מקצוע שניתן לסמוך על ההמלצות שנותנים ובעיקר השירות האדיב, המקצועי והמהיר. מחכים לכם בטסט יקנעם.

12.01.2024 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טסט ביקנעם מכון רישוי מבוא כרמל

פארק תעשייה מבוא כרמל טלפון: 04-6030600, שעות פתיחה: יום ראשון  7:30- 16:30, יום שני  7:30- 16:30, יום שלישי  7:30- 14:00, יום רביעי  7:30- 16:30, יום חמישי  7:30- 16:30, יום שישי  7:30- 12:3, בדיקות קנייה, רישוי שנתי ושירותים נוספים, בסניף מעבדות רכב ממוחשבות, חברת קומפיוטסט ישראל מומחה ובעלת שם רב בענף הרכב בארץ ובעולם.

 

החברה פועלת בתחום המכונים לבדיקות רכב ורישוי שנתי טסט לרכב ובתחום הפיתוח והייצור של ציוד ממוחשב ומתקדם לבדיקות רכב.
 

 

לקומפיוטסט פריסה ארצית של למעלה מ20 מכוני בדיקה לרכב, שבהם מבצעים, בין השאר, בדיקות קניה לרכב בנזין, לרכב דיזל ולרכבי שטח, בדיקות לפני תום אחריות היצרן ורישוי שנתי (טסט).

 

בדיקות לפני קנייה, מצאתם רכב שמתאים לצרכים ולתקציב שלכם? כעת הגיע הזמן לבדוק את המכונית לעומק, כדי לדעת באמת אם אפשר יהיה לסמוך עליה בהמשך הדרך ואם היא אכן שווה את המחיר המבוקש.

 

רשת קומפיוטסט, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל לבדיקות רכב חרטה על דגלה מתן שירות במקצועיות באמינות ובטכנולוגיות המתקדמות בעולם.


מיד עם הקמתה, החלה החברה בייצור של יחידות בדיקה לרכב, ממוחשבות וייחודיות, הידועות בשם VCT : Vehicle Characteristic Tester. יחידות אלה סורקות את כל מערכות הרכב, בודקות את מאפייניו ומעבירות את התוצאות לדו”ח חדשני, צבעוני ומפורט. הן הבדיקות והן הדו”ח ייחודיים לחברת קומפיוטסט בלבד.


 

קומפיוטסט ישראל לא רק מפעילה את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בעולם אלא היא גם החברה היחידה המותאמת לסטנדרטים הבינלאומיים לבדיקות רכב בהתאם לכללים שנקבעו.

 

תגובות

מומלצים