בעלי הקרקעות בסקעב תודה לכרמל והמועצה

ראש המועצה נפגש עם בעלי הקרקעות בסקעב שהגיעו להודות לו אישית. כרמל: "גם נשיא רוסיה וארה"ב לא ישכנעו אותנו להסכים למיזם זה"

12.04.2012 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בעלי הקרקעות בסקעב תודה לכרמל והמועצה

"חשוב להבהיר את הדברים שהסימבול בעניין בניית בית המלון באדמות סקעב הוא הגבלה חמורה לגבי כל שטח דאלית אל כרמל שלא יבנו צימרים ובתי נופש נוספים לא ע"י המקומיים ולא ע"י יזמים" כך אמר מגדי חלבי לראש המועצה וסגניו.

מפגש חגיגי שהתקיים בביתו של ראש המועצה כרמל נסר אלדין בהשתתפות סגנו כרמי מקלדה ושמס חסון ועו"ד כמאל כמאל ונציגי בעלי הקרקעות בסקעב אבו וסים נזיה חלבי, עמאד חלבי ומגדי חלבי.

ראש המועצה דבר על חשיבות הפרויקט לטובת דליה, ושהמועצה לא יכולה להסכים לבנייה בצורה בה הוגשה התוכנית, מה גם שיש גזילת הזכות מהמקומיים להנות מאותו פרויקט.

כרמי מקלדה סגן ראש המועצה דבר על התכנון העתידי שהולך להיות באדמות סקעב והתכנון לסלילת כבישים חדשים בשכונה.

עמאד חלבי הודה בשם בעלי הקרקעות לראש המועצה וסגנו והציע חלופה לפיתוח האזור באדמות סקעב.

נזיה חלבי דבר על הפגיעה בבעלי האדמות שחלקות רבות בבעלותם נפגעות ב80 אחוז משטחן ושניתן לתכנן את הכביש לפי התוכנית המנדטורית אבל בעניין הסימבול זו מכה לכולם.

ראש המועצה כרמל נסראלדין ברך והודה לבעלי הקרקעות שהגיעו ובין היתר היה חשוב לו להעביר מסר לתושבים שישנם אנשים שמעבירים שמועות נגד המועצה שעומדת לצד בעלי הקרקעות בעניין הזה.

בעלי הקרקעות מסבירים שהם בעד בניית בית המלון, רק לא במתכונת התכנונית הקיימת שהוגשה לועדת תכנון ובנייה המחוזית.

לדברים שנאמרו בסרטון, חשוב להקשיב טוב.

 

{YouTubeVideo id=-YXtT3xyoHU}

לדיווח שפורסם השבוע כאן בפורטל הכרמל מהועדה המחוזית בחיפה

מועצת דליה מתנערת מהסכם בניית המלוןבדיון בועדה המחוזית לתכנון ובניה בנושא בית המלון בסקעב, המועצה המקומית ביקשה לדחות את הפרויקט ואינה מכירה בהסכם של העירייה

בדיון שהתקיים בועדה המחוזית בחיפה השתתפו בעלי האדמות בסקעב שייצג אותם עו"ד חיים נתיב, והיזמים שייצג עו"ד אלי וילצ'יק, את המועצה המקומית ייצג מזכיר המועצה עו"ד תייסיר חסון.

בין המשתתפים: מגדי חלבי, עמאד חלבי, שיח' סלאח פאלח חלבי, נזיה חלבי, פהמי חלבי ומרזוק קדור.

המועצה המקומית דלית אל כרמל שעד כה התנגדה למיזם בצורתו הנוכחית, ביקשה לדחות את המיזם לעוד שנתיים.

ועדת תכנון ובניהמהנדסת הועדה המחוזית חיפה ליאת פלד ששאלה אם שני הצדדים הגיעו להסכמים בעת שעו"ד תייסיר חסון מזכיר המועצה המקומית דלית אל כרמל העביר את עמדת המועצה המקומית.

עו"ד חיים נתיב נציג בעלי הקרקעות ביקש מהועדה להבהיר את נושא הסימבול שהוא מכשול עיקרי לגבי הפרויקט, בשם בעלי הקרקעות העביר את התנגדותם.

פהמי חלבי: "התוכנית נולדה בחטא רשות מקומית שמתכננת מבלי לדבר עם בעלי הקרקעות, האם זה יכול לקרות בישוב יהודי?".

חלק מהמשתתפיםמרזוק קדור: "בתוכנית לא מצוין שום צרכים ציבוריים, אני מחזק את דבריהם של פהמי ועו"ד תייסיר, צריך לבנות תוכנית כללית לאזור".

עוד אלי ויליצ'יק מייצג היזמים: "מי ששמע את דברי מזכיר המועצה והסגן כרמי מקלדה הם לא אמרו שהם חוזרים בהם מהחלטות וחתימה על התוכנית, המועצה לא אומרת בודאות שהיא מתנגדת, אני מביא בפניכם שמהנדס המועצה חתום על התוכנית וזה נמצא בתרשים, בדצמבר 2005 אכרם חסון קיים ישיבה בועדת רכס הכרמל ואמר שזה הדגל של עיר הכרמל, ראש העיר הוא יו"ר הועדה ומתקדים קודם מחייב את המועצה המקומית ללכת ולכבד את ההסכמים שהיו, אחרת זו תהיה עילה לתביעה, לגבי נושא צרכים ציבוריים העמדנו במקום אנדרטה לחייל הדרוזי, לגבי הסימבול לא יכול להיות שבתוכנית שאושרה לא יהיה ניתן לתכנן אותה מחדש".

ליאת פלד העירה לעו"ד אלי שהוא לא צודק בסוגייה הזו ושהיא תוכיח לו אחרת.

היזם אילן: "אני נורא מופתע ממה שנאמר ע"י המועצה, במשך חודשים נפגשנו עם בעלי הדרגים במועצה זו ותיקנו את כל השינויים שעלו, לדעתי ההתנגדות באה כי אנחנו לא תושבי המקום".

http://www.youtube.com/watch?v=-YXtT3xyoHU

תגובות

12. דילאוי לפני 12 שנים
דליה
11. בעל אדמה לפני 12 שנים
ישר כוח לכל מי שעוזר לנו
10. תושב דליה לפני 12 שנים
תודה והערכה
9. נאמן לפני 12 שנים
דליה
8. חלבי קוח לפני 12 שנים
כן מגיע לכרמל תודה ענקית
7. מבין עניין לפני 12 שנים
כרמל אלוף
6. משפחה קטנה לפני 12 שנים
אסור להחליף
5. figo לפני 12 שנים
כל הכבוד
4. משפחה קטנה לפני 12 שנים
אין מילים
3. חלבי קוח לפני 12 שנים
כל הכבוד עמאד מגדי ונזיה
2. דלאוי לפני 12 שנים
כל הכבוד לבעלי הקרקעות ולכרמל
1. בעל קרקע לפני 12 שנים
כל הכבוד

מומלצים