תחרות הכתיבה הארצית לילדים

אגודת הסופרים העברים בישראל מודיעה להנהלות בתי הספר היסודיים על תחרות הכתיבה הארצית לילדים למען קידום העיסוק בכתיבה בקרב ילדי ישראל

28.10.2012 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תחרות הכתיבה הארצית לילדים

בימים אלה מתקיימת תחרות הכתיבה הארצית לילדים, זו השנה התשיעית, ביוזמתה ובחסותה של הסופרת והמשוררת ריקה ברקוביץ, המנהלת את התחרות במסגרת "אגודת הסופרים העברים בישראל".

הוראות השתתפות בתחרות לשנת תשע"ג: עד סוף חודש דצמבר 2012, יוכל כל תלמיד/ה מכיתה ג' עד ו' לשלוח לתחרות יצירה אחת בלבד - שיר או סיפור מקורי, עד 150 מילים, על גבי עמוד אחד.

על דף היצירה עצמו או בגבו, יש לציין בכתב ברור את הפרטים הבאים: שם מלא של התלמיד/ה, מחברי היצירה, כיתה, שם בית הספר וטל', כתובת פרטית מלאה, לרבות מיקוד ומספר הטלפון בבית, רצוי גם מספר טלפון נייד.

לא תתקבל לתחרות יצירה שנכתבה ע"י יותר ממחבר אחד, כמו כן לא תתקבל יצירה של תלמיד/ה שזכו בתחרות זו בעבר. בתי ספר יכולים לשלוח את יצירות תלמידיהם במרוכז. 

תמונה לדוגמה

            
את היצירה יש לשלוח בכתב יד ברור (רצוי מודפס) אל:
"אגודת הסופרים העברים בישראל",
לידי הסופרת ריקה ברקוביץ, מנהלת תחרות הכתיבה הארצית - תשע"ב,
רחוב קפלן 6, תל-אביב, ת"ד 7111, מיקוד 61070.

לקבלת מידע נוסף ניתן לפנות אל ריקה בטל': 03-9660057 ; 050-8622276
או לצפות בו במדור תחרות הכתיבה באתר שלה  www.rika.co.il

מתוך מכלול היצירות שישתתפו בתחרות ייבחרו השנה 65 יצירות, כמניין שנות המדינה.  לאחר מיון היצירות שנבחנות על פי רמת גילם של המחברים, יבחרו הזוכים, שכל אחד מהם יקבל בדואר הודעה על זכייתו, בצירוף יצירתו, לצורך ביצוע הגהה ומתן אישור לפרסום הסיפור או השיר הזוכה ב"ספר היצירות של ילדי ישראל" וזאת כמובן, לאחר ביצוע עריכה ותיקוני לשון נחוצים, על פי שיקול דעת העורכים.

תחרות זו שאינה כרוכה בתשלום, ממומנת על ידי ריקה ברקוביץ, במגמה להניע את ילדי ישראל לשוב ולעסוק בכתיבה ספרותית.

הזוכים יוזמנו לטקס הענקת הספר שיתקיים בתקופת "שבוע הספר העברי" במסגרת "אגודת הסופרים". לידיעתכם, כ-10.000 תלמידים השתתפו בתחרות שהתקיימה אשתקד, עובדה שמוכיחה את תרומת התחרות להנעת תלמידים לכתוב ולפתח בכך את יכולת ההבעה שלהם בכתב ובעל-פה.

(ניתן להזמין את ריקה ברקוביץ למפגש הכנה לתחרות בבית ספרכם).

תגובות

מומלצים