בדליה משחקים בבריאות הציבור

על ראש מועצת דליה רפיק להגיד לתושבים את כל האמת ולא לשקר אותם, לאחר דיון מרתוני בועדה המחוזית בעניין הגז בחגית וגיה כיוף מצליח להגיד את משפט המפתח, הציבור בכרמל נדרש עכשיו ליותר עירנות כי הנציג שלכם עכשיו עסוק בפיסבוק

13.01.2014 מאת: חסין חלבי, סמיר חלבי
בדליה משחקים בבריאות הציבור

חובת הציבור לדעת את כל האמת, בשביל זה אנחנו כאן.

תחילה יש לציין שכל העניין הזה בא לידיעת הציבור מתוך אחריות לסביבה בה אנו גרים, מאז שחשפנו את הפרשיה עולים ויורדים דברים בתוכנית שאין לתאר אותם בנפח הסכנה שאורבת לאזור כולו.

לרפיק חלבי זו המשמרת שלך כעת, לשמור את הציבור ולעדכן אותו בכל האמת ולא להגיע לועדה המחוזית ללא דף עמדה, ללא מהנדס הרשות, ללא הצגה של הסכנות שנמצאת בהם דאלית אל כרמל במיוחד בגלל הקרבה שלה לצנרת שמגיעה מהים ומונחת גלויה על האדמה, שטח האש של צה"ל שנמצא בבית ובאדמות של דליה ואתר חגית שנמצא בשכנות לכל בית בחלק הדרומי של דליה.

חבל שראש המועצה העדיף להגיע לועדה ל5 דקות, הורה למרזוק קדור לשבת בועדה עד סוף הדיון ועזב.

ששאלנו את מרזוק מדוע לא באתם מוכנים, הוא אמר "בשביל מה? אנחנו בדרגת סכנה ב' בדליה והנה אני הגעתי מההתחלה עד סוף הישיבה".

ככל הנראה שמרזוק לא הקשיב לאלה נווה ואלי בודמן שמתריעים היום על דליפת גז מסרטן בכמויות גדולות מאתר חגית.

יש לציין שראש העמותה הציבורית פהמי חלבי וחליל חלבי הגיעו לועדה והם היחידים שחתמו על התנגדות רשמית. ניסינו להבין מדוע הם ישבו בצד ולמה לא שמענו או ראינו כל התארגנות באחרונה מהעמותה בעניין חגית.

פהמי:" הדבר הזה להשיג מומחים ובעלי מקצוע עולה כסף ואת זה אין לנו בעמותה, את התוכניות המקצועיות צריך שיגישו המועצות ולא העמותה".

הועדה

מישהו צריך להבין משמעות החומר הקונדנסייט ותוצריו בסוף הדרך של הצינור, אלה צינורות חשופים לא בבטן האדמה שיגיעו לחגיה וימשיכו לפי תוכנית שוב באדמות מנסורה ג'למה עד למפרץ.

מה שיש לציין שראש מועצת עוספיה וגיה כיוף הצליח לעצבן את את מי שרוצה את המתקן בביתו ולהציע חלופה להרחיק את המתקן מאותו אזור.

הדיון התחיל מוקדם בבוקר בועדה המחוזית חיפה, שעומדת בראשה המהנדסת ליאת פלד, בהשתתפות המתכנן של הפרויקט גידי לרמן, בנוסף לבעלי מקצוע ממשרדי הממשלה השונים, בין הנציגים ואייל כיוף נציג משרד התיירות, נציג משרד הפנים, נציג משרד איכות הסביבה, נציג צה"ל ועוד.

שוחחנו על אלי בודמן נציג מגידו, יחד עם אלה נווה ווגיה כיוף ראש מועצת עוספיה.

כל תגובה שתתקבל במערכת ממועצת דליה תפורסם.

לסרטון

 

{YouTubeVideo id=xqXyxdBO2B0}

http://www.youtube.com/watch?v=xqXyxdBO2B0

תגובות

12. אפרת לפני 10 שנים
התנגדות למפעל הגז ולצנרת בכרמל הדרומי
11. עספאוי לפני 10 שנים
שהתכנון לא יהיה עוור
10. סמי לפני 10 שנים
גועל נפש שלל מנהיגות
9. תושב לפני 10 שנים
אסון לאומי הרפיק הזה
8. בחורה לפני 10 שנים
אנשים קטנים במקום קטן
7. למה לא לפני 10 שנים
דילים זה דילים
6. מהנדס לפני 10 שנים
שכולם ידעו את כל האמת
5. מאוכזב לפני 10 שנים
אכזבה גדולה
4. חלבי קוח לפני 10 שנים
רפיק אתה אכזבה גדולה
3. אמין לפני 10 שנים
המאבק יהיה קשה
2. ג.מקלדה לפני 10 שנים
רפיק התחיל לבלף את התושבים
1. האני לפני 10 שנים
איום סביבתי

מומלצים