תושבי דליה עוספיה באים להסביר לכם על הגז

המועצות המקומיות והעמותה הציבורית להגנה על אדמות הכרמל ומטה המאבק מתכנסים בשבת 18-1-2014 בשעה 17:00 בבניין מרכז תרבות בדליה לתת רגע על המורכבות והסכנה העתידית, הגעתכם חשובה ביותר.

15.01.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תושבי דליה עוספיה באים להסביר לכם על הגז

כל תושב צריך להבין מה מתכננים ליד הבית שלו במיוחד שנציג הדרוזים מעד בתפקידו, לא דיווח ולא הגיע להתנגד בשום מצב בועדה הארצית לתכנון ובנייה.

עכשיו שהכל מוכן לאישור והכל רץ ממקום למקום באים ההשגות וההתנגדויות וההסברים כל כך רבים שכל אדם הגיוני מבין שאסור לתת לדבר הזה לקום כאן במתכונת המוצעת.

אם דרישת צה"ל בכל הקשור למתקן אלייקים היתה ברורה והחלטית אז גם חיי מאות אלפי התושבים בכרמל הדרומי חשובים ובמיוחד בכפרי הדרוזים בכרמל.

לאור הקולות שעלו ממועצת דליה שהעניין הזה שולי בדיוק חוזרים על אותם מילים של ראש המועצה לשעבר כרמל נסר אלדין והפעם ע"י שליחי רפיק וסגנו מרזוק שאמר במפורשות "אנחנו בדרגת סיכון ב' ".  זה היה ברור שעל אותה מועצה לא ניתן לסמוך .

הלחץ הציבורי הביא את הרעיון לקיים מפגש הסברתי לציבור ע"י מומחים ובעלי מקצוע לגזים, פטרוכימיה וסביבה שהביעו נכונות להגיע להרצות בפני כל מי שירצה בעניין.

מאבק בחוות הגזפהמי חלבי יחד עם חבר המועצה אמיר עיסמי וצוות מאבק חגית בשיתוף פורטל הכרמל סגרו ערב שהעיקר בו להגיע לבניין מרכז תרבות בדליה ולחתום על התנגדויות שצריכים להיות מוגשים עד אמצע חודש ינואר למועצה הארצית לתכנון ובנייה.

על הציבור לדעת ולהבין שזו מלחמה על קיומנו באזור, כל האזור ולא משנה מין ודת.

וחשוב להבין במיוחד תושבי הכרמל שאנשי הפוליטיקה אצלנו הם אנשים חלשים שנתפסים קצר ע"י פקידי משרד הפנים והמשרדים השונים ואת זה לא ניתן להם להרוס ולהפוך את השטח הירוק לשחור.

בעלי מקצוע ממדרגה ראשונה מהטכניון והאקדמיה מגיעים במיוחד למען אלה שעוד לא מבינים את חומרת המצב שהולך להיות אם לא נקום ונתנגד עכשיו, כי הזמן אזל ובמועצות מישהו רצה להרדים את כל העניין הזה.

.

שימו לב בסרטון למה שאמר אז מרזוק ולמה שהוא אומר היום?

.

תזכורת מישיבה במועצת דליה וישיבה ראשונה של העמותה בבת שלמה

.

 {YouTubeVideo id=48ISWBvp_SY}

.

ראשי העמותה הציבורית בכרמל נרתמים לעצור את הקמת חוות הגז הפטרוכימית בחגית.רואים ושומעים את המצגת שממחישה את האיום

.

{YouTubeVideo id=t0hqCnDoLZg}

http://www.youtube.com/watch?v=48ISWBvp_SY

תגובות

מומלצים