אחרי שנתיים חוזרים לתוכנית מפורטת ואדי אלפאש 273

המועצה הנוכחית בראשותו של רפיק חלבי מודיעה שהפקידה את התוכנית המפורטת 273 של ואדי אלפאש, מה קרה מאז שהציג אותה כרמל נסר אלדין? ומה עם אלואנסה?

12.03.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אחרי שנתיים חוזרים לתוכנית מפורטת ואדי אלפאש 273

מועצת דלית אל כרמל מגדירה את הפקדת התוכנית כיום חשוב לתכנון בדלית אל כרמל

"לראשונה אחרי שנים רבות הופקדה תכנית מפורטת לשכונת ואדי אלפש והיא תידון עוד החודש בוועדת התכנון המקומית לקראת דיון במחוזית".

המועצה: "זה הישג גדול שהושג בעזרת הממונה על המחוז אלוף ( מיל ) יוסף משלב, ראש המועצה המקומית וממלא מקומו, מהנדס המועצה ומהנדסת הוועדה".

"לאחר אישור התוכנית יוכלו בעלי הבתים להתחבר לרשת החשמל ולקבל היתרי בנייה".

"ועוד בשורה: המועצה המקומית אישרה את התכנית המפורטת של שכונת אלוונסה לקראת הפקדה . זו בשורה גדולה לתושבי השכונה".

ראש המועצה רפיק חלבי אמר: "אנו מתקדמים בצעדים מהירים עם המתכנן נזיה ח'ורי באלוונסה ובקרוב נתחיל בתכנון שכונות נוספות כדי ליצור מציאות תכנונית חדשה בכפר. תודה מיוחדת לממונה על המחוז ולכול השותפים. מברוק לדלית אל כרמל". 

לאותה תוכנית שדווחה כאן בפורטל הכרמל בתאריך 2-6-2012 תחת הכותרת "מציגים מפורטת ע.ד 273 ואדי אלפאש"

תוכנית מפורטת על שטח 1500דונם 650 בתים יאושרו בהשקעה של 4 מליון ש. לאן נעלמו מובילי המאבק על האדמות

מועצת דליה מצליחה להביא תוכנית מפורטת ראשונה שתקועה לאזור שכונת ואדי אלפאש, בתוכנית מבוטל כביש עוקף כפרים ומכלילים 650 בתים שנבנו לא חוקי.

המפתיע שכל אלה שדברו שמעניין אותם דאלית אל כרמל וצעקו שצריך תוכניות מהסוג הזה לא הגיעו. כל אלה שמתיימרים להוביל ולהתמודד בעתיד לא מצאו לנכון להגיע ולראות מקרוב מה המועצה מציגה בפועל.

ע.ד 273לכל אלה שהרימו את דגל האדמות והמאבק לא מצאו לנכון להגיע ולהתעניין בתוכנית המוצגת.

ראש המועצה כרמל נסר אלדין דבר על התוכנית היחודית שהוגשה עד היום בכל הכפרים הדרוזים בכרמל ובגליל, הוא ספר לנוכחים שזו לא התוכנית האחרונה שתופקד במשרד הפנים, על העבודה שהחלה באזור שכונת אלואנסה והתכנון העתידי במבאות אדמות מוחרקה.

מהנדס המועצה סלימאן נסר אלדין שנראה מאושר ומרוצה דיבר על תקדים שלא היה כמותו עוד והרצון של המועצה עם המחוז במשרד הפנים לקדם את תוכניות המתאר.
בין המציגים של התוכנית המתכנן שקולניק שקיווה לאחר כל כך הרבה שנים שהתוכנית מוגשת ונתקעת שתאושר סוף סוף לטובת תושבי השכונה ודאלית אל כרמל.
עם אישור התוכנית המפורטת הדיירים באזור יוכלו לקבל הרבה מאוד הטבות שלא קיבלו עד היום וכניסת כל משרדי הממשלה תחבורה פיתוח חשמל ועוד.
היחיד מבין מובילי מאבק האדמות שהגיע היה תופיק זידאן שביקש למסור שדבר כזה חשוב לכלל תושבי דליה האנשים שצעקו ודברו לא יכלו להגיע ולהודות למועצה על הובלת התוכנית זה בושה.

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=EwqaC4Xkxc4}

http://www.youtube.com/watch?v=EwqaC4Xkxc4

תגובות

3. מהנדס אינושי לפני 10 שנים
מבין בבני אדם
2. תודה למר כרמל נסראלדין לפני 10 שנים
האתר הכי אמתי
1. حنان حلبي לפני 10 שנים
حاره الونسه

מומלצים