הלובי הנוצרי בישראל לראש משלחת האיחוד האירופי: התחילו לפעול למען הנוצרים במזה"ת

לאור מה שעובר העם הנוצרי במזרח התיכון ובמיוחד במצרים וסוריה, קם לו לובי נוצרי ישראלי שדורש את מעורבות האיחוד האירופי במצב הנוצרים במדינת בהם הם נרדפים.

17.03.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הלובי הנוצרי בישראל לראש משלחת האיחוד האירופי: התחילו לפעול למען הנוצרים במזה"ת

הלובי הנוצרי בישראל שיגר מכתבים לראש משלחת האיחוד האירופי ול- 18 שגרירים ממדינות מערב אירופה, דרום אפריקה וארה"ב.

במכתב כותבים הנוצרים בין השאר:

"אנו פונים אליך כמי שמייצג מדינה מערבית, שחרתה על דגלה את ערכי זכויות האדם והאזרח, קומו ועשו מעשה, הוכיחו לנטבחים ולנרדפים וגם לעצמכם כי אתם מאמינים באותם ערכים ופועלים לאורם באמת ובתמים ולא בחצי פה.
אי נקיטת צעדים ממשיים מצד מדינות אירופה והמערב והמשך המצב הנורא מחווירים לעומת המוסר הכפול והצביעות של אירופה והמערב כלפי מדינת ישראל, המדינה היהודית והדמוקרטית המאפשרת חופש דת, זכויות אזרחיות והגנה לכל מיעוט דתי ותרבותי. אין ספק שהמקום הבטוח והחופשי ביותר לנוצרים וכמו גם למיעוטים אחרים במזרח התיכון, הוא מדינת ישראל...".

"מפה, ממדינת ישראל, מדינה שהקומה על ידי עם שנרדף ונטבח בעוד העולם עמד מנגד, אנו חברי הלובי הנוצרי קוראים לא עוד, לא נשתוק יותר. לא עוד להפקרת הנוצרים במזרח התיכון, לא עוד למוסר הכפול ולצביעות וכן לנקיטת צעדים למען המיעוט הנוצרי הנרדף. אנו דורשים את התערבות מדינתך להפסקת הטיהור האתני המבוצע נגד העם הנוצרי המזרחי במדינות ערב במזרח התיכון".

ביום ראשון 23.03.14 יקיים הלובי הנוצרי הפגנה מול משרדי משלחת האיחוד האירופי לישראל.
במחאה על שתיקת המערב למול רצח העם הנוצרי והארמי במזרח התיכון וגירושו מארץ אבותיו על ידי ארגוני ג'יהאד איסלאמי קיצוני ומדינות ערביות ואסלאמיות התומכות וממנות את אותם ארגונים.

בהפגנה יקראו חברי הלובי קראים לאיחוד האירופי ולארגוני זכויות אדם שלא עושים מספיק או כלום למען הגנת נוצרים נרדפים במזרח התיכון, להפסיק לעצום עיניים ולא לשתוק מול הזוועות ולהתחיל לפעול לאורם של ערכים הומניטריים.

תגובות

3. חופש לפני 10 שנים
הצילו את האדם מרדיפות ופרימיטיביות האסלאם,,,
2. יוסף לפני 10 שנים
שהדרוזים דברו כולם באו בטענות
1. עיספאוי לפני 10 שנים
צעד מעולה

מומלצים