המתוקים של כרמל

מעל 60 משתתפים נרשמו השנה לביה"ס לסוכרת שמנהל ד"ר מרק צ'רנין שגייס את מיטב המומחים בכדי להנחיל לצוות הרפואי הלומד את הכלים והתורות החדשות ביותר בתחום הסוכרת.

06.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המתוקים של כרמל

אחרי ההצלחה של ביה"ס והמחזור הראשון , הסתיים בכרמל המחזור השני והוא מתברר גדול יותר ומוצלח הרבה יותר. מחזור שני של ביה"ס לסוכרת הסתיים בהצלחה בבית החולים כרמל.

" מדובר באירוע ייחודי שאין כמותו בשום ביה"ח בארץ והוא מופק ומאורגן כולו בבית החולים אומר מנהל ביה"ס לסוכרת ד"ר מרק צ'רנין.

ד"ר צ'רנין הוא אחראי המחלקה הפנימית א' 1 בכרמל וגם אחראי על שירות הסוכרת בביה"ח.

מעל 60 משתתפים נרשמו השנה לביה"ס לסוכרת בינהם כאלה שגם חלקו כבוד כמו פרופ' משה פליגלמן מנהל המערך הקרדיולוגי, ד"ר שי כהן מנהל החטיבה הפנימית, ד"ר בשיר כרכבי ועוד רופאים וצוות רפואי רחב מביה"ח כרמל ומכל המרחב.

כדי להנחיל לצוות הרפואי הלומד את הכלים והתורות החדשות ביותר בתחום הסוכרת גייס ד"ר צ'רנין את מיטב המומחים המובילים בארץ בתחום הסוכרת.יחודו של הקורס שהוא מקנה ידע פרקטי בטיפול במחלה והוא כיסה את כל הנושאים העיקריים בטיפול בחולה הסוכרתי .

בין המרצים הבולטים פרופ' נעים שאחדה, אחות הסוכרת סמירה נטור,ד"ר מיכל גרשינסקי, ד"ר סמיר קאסם , ד"ר דרור דיקר ועוד רופאים מובילים בתחום הסוכרת.

צרנין והצוות

"ביה"ח כרמל היה מהראשונים בארץ להכניס פרוטוקול טיפולי מיוחד לחולי סכרת המגיעים לאשפוז, בביה"ח אומר ד"ר צ'רנין. הפרוטוקול והעבודה המדוקדקת של כל צוותי הרפואה והסיעוד הביאו את הטיפול בחולה הסוכרתי בכרמל לאיכויות ורמות גבוהות ביותר, כאשר אנו דואגים לעדכון וחיבור רציף לרופא המשפחה של מצב הסוכרת של החולה המשתחרר והמשך טיפול ומעקב במרפאה בקהילה".

את הקורס הפיק וניהל בהצלחה ד"ר צ'רנין יחד עם האחות סמירה נטור אחות הסוכרת של כרמל ורונית לוין מזכירת המחלקה המוכשרת, שהפיקה ותאמה את כל ביה"ס.

בצילום: ד"ר צ'רנין וביה"ס לסוכרת, צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים