שכונת זוחלוק בעוספיה לאן?

הנוף המרהיב שהתברכה בו שכונת זוחלוק בלב הטבע והנוף לעמק יזרעאל והצפון ומהצד השני התשתיות עדיין לא הגיעו לשכונה שחולקה לזוחלוק א' ולזוחלוק ב', מה הולך להיות אחרי הפקדת תוכנית המתאר? תגובת וגיה כיוף

13.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שכונת זוחלוק בעוספיה לאן?

שכונת זוחלוק בעוספיה הינה השכונה הנמצאת בחלק המזרחי לכפר, בתי השכונה משקיפים על עמק יזרעאל הצפון ומפרץ חיפה, בחלק הצפוני בשכונה נמצאים מאות בתי מגורים שנבנו לפני הרבה מאוד זמן.

השכונה מחולקת לשני חלקים, האחת שמטופחת ומסודרת (בעשר השנים האחרונות) והחלק השני בתים שנמצאים זמן רב ללא כל תשתיות חשמל טלפון ביוב מים אספלט ועוד.

הבעיה העיקרית של השכונה שאחרי הפקדת תוכנית המתאר ע.ד 301 חלק מהבתים ישאר מחוץ לתוכנית המתאר והם צפויים להצטרף בהמשך, כך טוענים המתכננים, משמעות הדבר שהם לא יוכלו לקבל שירותים ממועצת עוספיה וכל פעולה אחרת תהווה עבירה על החוק בשלב מסוים.

מועצת עוספיה שנלחמת להשלים ובזמן הקרוב הולכת להפקיד את תוכנית המתאר מבינה טוב משמעות העניין הזה והשאלה איך תתמודד איתה.

ביקשנו את תגובתו של ראש המועצה וגיה כיוף בעניין שכונת זוחלוק שהולכת ומסתעפת או מחולקת, וגיה מדבר על המועצה בראשותו שפעלה בתקופה הראשונה לתכנן ועכשיו מגיעים השלבים האחרונים.

שכונת זוחלוק

וגיה: "שנים לא תכננו בעוספיה, אולי עוד מהקמת המדינה, המועצה בראשותי עושה הכל שיהיה תכנון שהתושבים יוכלו לקבל חשמל ושירותים אחרים".

תושבת השכונה:"אנחנו מתגוררים בחלק שיכנס לתוכנית המתאר, אבל לחיות במצב הזה, זה בלתי אפשרי, מי שאין לו כאן רכב 4X4 הוא לא יכול לחיות במקום הזה והאבסורד הקשה ביותר זה שאנחנו חיים ללא חשמל ושירותים חיוניים אחרים ועד היום אנחנו רק שומעים הבטחות והבטחות, כך לא ניתן לגדל ילדים במקום הזה".

תושב נוסף אומר לנו:"חלק מהשכנים קבעו מצב ובנו קירות באמצע כביש העפר והמועצה לא מנעה מהם את הדבר, אני רוצה שכל אחד מהמועצה כולל וגיה כיוף יגיע ונראה אותו סובל מהאבק של הטרקטורונים והרכבים שנוסעים בכביש הזה, זה לא יכול להיות המצב הזה".

 

לכל התמונות והקולות ודברי ראש המועצה בסרטון

{YouTubeVideo id=L7q9g5iwx8I}

תגובות

12. אזרח לפני 10 שנים
שקרים
11. תושבה מהשכונה לפני 10 שנים
يستقيل الي بدش يساعد !!!
10. אייל לפני 10 שנים
התנתקות
9. ספאא לפני 10 שנים
ו
8. תושב לפני 10 שנים
וגיה נמאסתה
7. משכונה זחולק לפני 10 שנים
כל הכבוד לאתר פורטל הכרמל
6. תושב השכונה לפני 10 שנים
מצב גרוע
5. זוחלוק לפני 10 שנים
עוספיה
4. dgh לפני 10 שנים
פיש
3. עספאני לפני 10 שנים
סבלנות
2. תוך כמה חודשיםחחח לפני 10 שנים
מה אמרת תוך כמה חודשים
1. עספאוי לפני 10 שנים
ווגיה ///

מומלצים