למה כדאי להזמין כרטיסים באינטרנט?

בימינו, מחירי הטיסות נמוכים יותר מתמיד. אבל עדיין יש צורך בידע מסוים כדי לזכות בעסקה הטובה ביותר. האינטרנט מספק לכם דרכים נוספות לרכישת כרטיסי טיסה מוזלים שכדאי להכיר.

26.06.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה כדאי להזמין כרטיסים באינטרנט?

לחפש בזמן הנכון

מתי אפשר היה בעבר לנסות לתפוס כרטיס טיסה זול בחצות הלילה? ובכן, עם האינטרנט אתם יכולים לחפש כרטיסי טיסה בכל שעה משעות היום ובכל יום בשבוע.

נסו להשיג כרטיס טיסה זול אחרי חצות, כאשר חברות תעופה רבות מטעינות מחדש את המחשבים שלהם בתעריפים המוזלים ביותר של כרטיסים שאנשים הזמינו אבל לא שלמו עבורם.

אם אתם מחפשים באינטרנט רק תעריפים של הרגע האחרון, חפשו כרטיסים לסוף השבוע הקרוב. חפשו באתרי חברות התעופה, באתרי ההזמנות הגדולים ובמנועי החיפוש שסורקים את הספקים ואת אתרי ההזמנות שאפשריים און ליין – בין יום שלישי אחר הצהריים ויום רביעי בבוקר. בימים אלה תמצאו תעריפים זולים לכרטיסים שזמני הטיסה שלהם הם: יציאה בשבת בבוקר וחזרה ביום שני או שלישי. יש חברות שגם מציעות יציאה ביום שישי וחזרה ביום ראשון.

לבדוק מגוון רחב של תאריכים

יש אתרי אינטרנט, בעיקר אם מדובר בטיסות פנים בארצות הברית, שמאפשרים לכם לחפש את כרטיס הטיסה הלוך ושוב או כרטיס הטיסה לכיוון אחד, הנמוך ביותר בטווח של חודשיים. תוכלו לחפש את כרטיס הטיסה הזול ביותר בתאריך שבו אתם מחפשים. חפשו עד שלושה ימים לפני ואחרי התאריכים שלכם, או חפשו את דמי הנסיעה הנמוכים ביותר שמפורסמים לתקופה של 30 יום.

להשתמש באתר שמשווה בין החברות השונות

השתמשו באתרים שמשווים בין המחירים של החברות השונות. אל תתפלאו כשתמצאו שיש הרבה מאוד אתרים שכאלה. כך, בקלות ניתן להשתמש באינטרנט כדי להשוות בין מחירי הטיסות, מבלי שתצטרכו לבקר במשרדי נסיעות רבים, או להתקשר אליהם טלפונית. בלחיצת עכבר, נפרשים מול עיניכם המחירים שמציעות חברות הנסיעות או חברות התעופה השונות ליעדים שאתם מחפשים.

להזמין את כרטיס במושב זול מוקדם ואון ליין

מאחר שחברות התעופה מקצות אחוז קטן בלבד מהמושבים במטוס לכרטיסים זולים יותר, זה יהיה נבון מאוד להזמין את כרטיס הטיסה חודשים מראש ולזכות באחד ממושבים אלה. רק כדי להיות בטוח, הזמינו 330 ימים לפני מועד הטיסה, כאשר רוב חברות התעופה מטעינות את כרטיסי המושבים הזולים למחשב. חברות תעופה בארצות הברית למשל, כמו Northwest ו-Continental מחייבות ב-5$ עבור כרטיס למושב זול שמוזמן בטלפון, ו-10$ עבור כרטיס שכזה שמוזמן באופן אישי, אבל אם אתם מזמינים באינטרנט, לא מחייבים אתכם כלל.

אם אתם מצליחים לרכוש ולהזמין כרטיס טיסה במושב זול רק שבוע או שניים לפני הנסיעה, לרוע המזל אתם יכולים למצוא את עצמכם מחויבים בדמי "זירוז" גבוהים. למשל, דלתא מחייבת ב-50$ אם רכישת כרטיס המושב המוזל נעשית שבועיים לפני הנסיעה וקונטיננטל מחייבת ב-75$ עבור רכישת הכרטיסים בתוך שלושה ימים מיום הטיסה.

להזמין דרך אתר חברת התעופה באינטרנט

על ידי הזמנת כרטיסים באתר חברת התעופה, תוכלו להימנע מדמי שירות שחברות התעופה עצמן החלו לגבות מהלקוחות עבור הזמנה בטלפון או במשרדי החברה.

אגב, אם קיימת אפשרות שתצטרכו לשנות את כרטיס הטיסה שלכם, עדיף להזמין את הכרטיס ישירות מחברת התעופה.

המאמר באדיבות דיזנהאוז – אתר התיירות והטיסות של ישראל

תגובות

מומלצים