מונדיאל 2014: SAP ונבחרת הכדורגל של גרמניה מגייסות את הביג דאטה כדי לשפר ביצועי שחקנים

פרויקט משותף של SAP והתאחדות הכדורגל הגרמנית מאפשר לנבחרת גרמניה לצפות ביכולות השחקנים ולנתחם באמצעות הפתרון SAP Match Insights

30.06.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מונדיאל 2014:  SAP ונבחרת הכדורגל של גרמניה מגייסות את הביג דאטה כדי לשפר ביצועי שחקנים

חברת SAP  והתאחדות הכדורגל של גרמניה הציגו במסיבת עיתונאים שנערכה בבאהיה בברזיל פיתוח חדשני, המשמש את נבחרת הכדורגל הגרמנית להעלאת רמת משחק הכדורגל והמידע אודות הקבוצות היריבות. צוות הנבחרת הלאומית של גרמניה ישתמש בפתרון SAP Match Insights במהלך ההכנה למשחקי המונדיאל ובניתוח שלאחר משחקים במהלך הטורניר. פתרון SAP Match Insight נועד להשתלב בעתיד הקרוב במועדונים ואיגודי כדורגל נוספים אחרים.

פתרון SAP Match Insights פועל על פלטפורמת בסיס הנתונים SAP HANA (המסוגלת לעבד כמויות אדירות של נתונים בזמן אמת). הפתרון נועד להקל על ניתוח של אימונים, הכנות ותחרויות בענפי ספורט שונים. הוא גם נועד לאפשר למאמנים וסקאוטרים לעבד כמויות גדולות של נתונים כדי למצוא ולהעריך מצבי מפתח בכל משחק, ולשפר ביצועי שחקנים וקבוצות.

מטרת פרויקט החדשנות המשותפת של SAP ומאמני נבחרת גרמניה, היה לבנות פתרון חדשני שישפר את הביצועים על המגרש לקראת הגביע העולמי. הפתרון מציג ממשק משתמש פשוט בו שחקנים ומאמנים יכולים להשתמש כדי ליצור דיאלוג אינטראקטיבי בדרך לניתוח ביצועי הקבוצה או קבוצה יריבה וביצוע הכנה למשחקים עתידיים. התובנות גם נועדו לספק נתונים לאמצעי התקשורת מכיוון שהן מאפשרות לה לספק פרשנות מושכלת יותר.

"המעורבות של SAP משנה את חווית הכדורגל עבור מאמנים, שחקנים, אוהדים ומדיה", אמר אוליבר בירהוף, שגריר המותג SAP ומנהל הנבחרת הלאומית של גרמניה. "דמיינו את זה: ב- 10 דקות בלבד, 10 שחקנים עם שלושה כדורים יכולים לייצר יותר מ- 7 מיליון נקודות מידע. SAP HANA יכול לעבד זאת בזמן אמת. עם המערכת של SAP, הצוות שלנו יכול לנתח כמות עצומה של נתונים כדי לבצע התאמות באימונים ולהתכונן למשחק הבא".

"כיום כל קבוצת ספורט מחפשת דרכים חדשניות לזכות ביתרון תחרותי על פני היריבות שלה", אמר בירהוף. "אנו מייצגים את אחת מהקבוצות המצליחות ביותר בעולם. התאחדות הכדורגל מחויבת לספק לנבחרת הגרמנית את הטכנולוגיה הטובה ביותר כדי למקסם את הביצועים. הפתרון של SAP עומד בדרישה זו".

"הביג דאטה הוא משאב אדיר עבור מאמנים ושחקנים. הוא מאפשר להבין טוב יותר את הנתונים ולהסיק מסקנות מושכלות לצורך שיפור האימונים והטקטיקה", אמר פאדי נאום, סגן נשיא ספורט ובידור ב- SAP, אשר ביקר בישראל לאחר הצגת ה- SAP Match Insight בברזיל . "זהו כלי מצוין לספק נגישות לסוג זה של מידע גם עבור עיתונאים ואוהדים".

ב- 2013 הכריזו SAP והתאחדות הכדורגל הגרמנית על שיתוף פעולה במטרה לשפר התהליכים העסקיים של הארגון. לפני פיתוח SAP Match Insight הטמיעה התאחדות הכדורגל הגרמנית בהצלחה את SAP CRM (ניהול קשרי לקוחות) בהפעלה מהירה, על בסיס SAP HANA, וכן את SAP Event Ticketing. שתיהן פועלות על גבי הענן הארגוני SAP HANA.

 

{YouTubeVideo id=RcqA3qqBaPc}


 
אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

תגובות

מומלצים