שכונת חלת עלי התביישה בזמן כרמל ובזמן רפיק עוד יותר

מפגע קשה של מזבלה בשכונת חלת עלי בזמן הבחירות, המתמודד ברשימת אמיר עיסמי זיאד פרחאת אמר שהוא מתביש במצב הזה ומאז בחירת רפיק המצב הלך והחמיר עוד יותר, לפרטים

04.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שכונת חלת עלי התביישה בזמן כרמל ובזמן רפיק עוד יותר

שטח של המועצה המקומית בשכונת חלת עלי שהפך למזבלה, שטח שהיה יכול להיות גן שעשועים או פארק מטופח, השטח מלא באשפה יבשה ורטובה שמגיעה מכל עבר בשעות היום והלילה, מה שהפך את המקום למפגע קשה לכל מי שגר בקרבת המקום, בנוסף לזרימת הביוב שזורמת לאורך כל השנה בין הבתים במקום.

במקום מתגוררים אנשי מפתח וציבור במועצת דליה כדמותו של אמיר עיסמי סגן ראש המועצה וחוסאם חלבי מנהל מחלקת רווחה וזיאד פרחאת שהעלה צעקה בזמן הבחירות ועוד רבים מאוד כל אחד והתפקיד המכובד שלו.

המועצה הפכה את השכונה למזבלה,ולא הספיק הנוף המכוער של המזבלה שהציבה בכניסה לדאלית אל כרמל ולחרבת כרך.

בעוד כמה ימים יגיע השופט זאיד פאלח לערוך סיור בעוספיה ודליה, עד אז יעבדו קשה לנקות את הנזקים שגורמת המועצה ועם עזיבתו של כבוד השופט הכל יחזור לקודמתו.

בחודש ספטמבר 2013 פרסמנו ראיון עם זיאד תחת הכותרת "זיאד "חשוב שגם הקול שלנו ישמע ברבים"

פרחאת זיאד מתמודד ברשימת אלבלד אגלה עם אמיר עיסמי, בין המצוקה שלהם בשכונה לפוליטיקה, ההליכה יחד עם אמיר ותמיכתם ברפיק, זיאד מבקש מכרמל שיסתכל לו בעיניים.

זיאד ביקש שנגיע לשכונה מהמוזנחות ביותר בדאלית אל כרמל בחלת עלי, ביוב זורם בין בתי המגורים, אשפה נערמת בכניסה לרחוב שמוביל לבית ראש הרשימה שלו אמיר עיסמי, לבית זיאד ואחרים, אבל דבר אחד בולט, שלט של תנועת אלבלד אגלה ושלט של כרמל נסר אלדין בשכונה שמעולם לטענת זיאד כרמל לא ביקר בה.

זיאד

זיאד פרחאת שלא רצה להיות מעורב בפוליטיקה מצא את עצמו עמוק בפנים עם אמיר עיסמי השכן, הדבר היותר מציק לזיאד זה האי טיפול וטיפוח של השכונה, "עם מי אפשר לדבר אני לא יודע, האם אלה הזכויות שאני צריך לקבל כנכה צה"ל וכתושב הכפר?".

ששואלים את זיאד למה פנה לפוליטיקה?, הוא לא מסתיר את המטען הכבד שיש לו נגד השלטון של כרמל ובעיקר נבע מאי התייחסות המועצה לתושבים "קטנים ללא קשרים במועצה" כך מגדיר אותם זיאד .

זיאד: "אם אני לא אדאג לדברים שלנו לאף אחד לא אכפת, אנחנו סוג ב, שמגיע ראש מועצה חדש אז הוא אמור לעבוד, לא צריך להתחנן שינקו את השכונה, אין לנו גברים שידפקו על השולחן כדי להוציא מהמדינה מה שמגיע לנו, כל עוד ממשיכים להזמין שרים לאוכל זה לא עוזר".

המזבלה

"אני בטוח מהסקרים ויש נתונים טובים, אנחנו עם רפיק חלבי לשנות דברים, כי הוא אדם ראוי, הוא הכתובת הנכונה".

זיאד: "השכונה מוצפת בביוב ואף אחד לא נגע בשכונה עד כה, רק רואים את תמונת ראש המועצה כרמל בשלט, אני רוצה שהוא בעצמו יגיע ויראה מה קורה, יסתובב ויראה את המצב".

 לכל הדברים של זיאד בסרטון

 

{YouTubeVideo id=9EdNW79bYE8}

http://www.youtube.com/watch?v=9EdNW79bYE8

תגובות

6. שכונת חלית עלי לפני 10 שנים
המים על הפנים
5. איש הכפר לפני 10 שנים
מזבלה בשכונה
4. סמי לפני 10 שנים
מצב מבייש באמת
3. מהשכונה לפני 10 שנים
נמאס מהמצב
2. חלבי לפני 10 שנים
מכשלון לכשלון זו בחירתנו
1. פרחי לפני 10 שנים
שכחו לקפל את שלטי הבחירות

מומלצים