הסדרת תחנת המעבר ומלחמת כביש 672

ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי עומד מקרוב על העבודות האחרונות שמתבצעות בתחנת המעבר בדליה, רפיק רואה ביום הזה המאושר בחייו ומתייחס למפגע בכביש 672 דליה אליקים, לסרטון

06.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הסדרת תחנת המעבר ומלחמת כביש 672

ביקשנו את התייחסותו של רפיק חלבי לבעיות הסביבה וכביש 672 שממשיך לגבות קורבנות בזמן הזה פגשנו את ראש המועצה במתחם תחנת המעבר החדשה בכניסה לדאלית אל כרמל ממזרח דרום, מפקח על עבודות הגריסה והפינוי של האשפה היבשה, כולל עבודות הגידור שמתקיימות במקום.

רפיק מדבר על השינוי החדש וההסתכלות בעניין איכות הסביבה באשפה שהולכת ונערמת בכל מיני אזורים, מה שגורם לזיהום ומפגע קשה לסביבה ולחיי הציבור.

רפיק מדבר על הצבת מצלמות ואכיפה מוגברת בכל האזורים נגד עבריינים שמשליכים אשפה במקומות ציבוריים.

בתחנת המעבר שהולכת וקמה לצורך איסוף אשפה יבשה בלבד כתחנה זמנית, רפיק מגדיר את העניין באמירה: "לראשונה אחרי 50 שנה שעניין האשפה מוסדר בדאלית אל כרמל, כדי למנוע את ההפקר שישנו היום".

ראש המועצה מתייחס לכביש 672 ולמלחמה הקרובה בעניין נגד משרד התחבורה והמשרדים האחרים, רפיק מבטיח לתת פרונות.

רפיק בתחנת המעבר

מערכת פורטל הכרמל שמאוד רגישה בעניין איכות הסביבה, מבקשת מהציבור להפסיק להשליך אשפה ביערות ובוואדיות ובמקומות הציבוריים ולהתחיל לכבד את הסביבה בה אנו חיים ומתגוררים, האשפה שמושלכת לכל מקום גורמת נזק רב לתדמית הכפרים ולצרות שבסופו של יום התושבים הם אלה שמשלמים את המחיר הכבד שמטיל בית המשפט על הרשות המקומית.

כבוד השופט זאייד פאלח יגיע לכרמל בעוד מספר ימים, הוא יצטרך להחליט בפסק הדין איזה עונש מגיע לשתי הרשויות המקומיות דאלית אל כרמל ועוספיה, זהו משפט שמתנהל מספר שנים מאז עיריית הכרמל ובזמן מועצות כרמל ווגיה ונמשך עד יום זה.

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=w-ZugM2WGb0}

תגובות

8. תושב לפני 10 שנים
מאוכזב
7. תןשב לפני 10 שנים
תחנת מעבר
6. תומך רפיק לפני 10 שנים
עכשיו אתה עובד נכון
5. מודאג לפני 10 שנים
אללה יהונהה
4. חלבי קוח לפני 10 שנים
שילמדו מבקרי רפיק איך לעבוד
3. ביקורת לפני 10 שנים
אולי עושים נכון
2. תושב לפני 10 שנים
טוב מאוד
1. עיסמי לפני 10 שנים
שחיתות

מומלצים