העמותה למעקב וביקורת בעוספיה מבקשת לפטר את הגזברית

הביקורת הציבורית בעוספיה מגיעה לשלב בו היא פונה לשר הפנים, למנהל המחוז ולמבקר המדינה בבקשה לפטר לאלתר את גב' רים אסדי הגזברית של מועצת עוספיה, תגובת הגזברית והמועצה טרם הגיעה

16.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
העמותה למעקב וביקורת בעוספיה מבקשת לפטר את הגזברית

מערכת פורטל הכרמל פנתה בבקשה להתייחסות מועצת עוספיה למכתב ששולחת הועדה לביקורת בעוספיה בעניין הגזברית.

זו לא פעם ראשונה שהועדה לביקורת מבקשת לפטר את הגזברית, (ראו כתבה שפורסמה בינואר 2014, מטה).

המועצה המקומית בשלב זה שומרת על זכות השתיקה, לא להגיב ובכירים מבטיחים שתגובה תגיע, בהתאם.

למכתב שנשלח

לכבוד:
1. ח''כ גדעון סער שר הפנים
2. כב' השופט בדימוס יוסף שפירא
3. כב' מר יוסף משלב הממונה על המחוז

מכובדי,

הנדון: מחאה ובקשה לפטר לאלתר את גב' רים אסדי.

כפי שידוע לכם הגזברית שבנדון זכתה בזמנו במכרז מבלי לענות לכל הדרישות ולתנאי הסף. אנחנו תמהים איך ובאיזה צורה קיבלה את התפקיד.

מאז קבלתה לתפקיד התחילו התנהלויות לא ראויות ותפקוד לקוי אגרסיבי מלווה בשקרים וגסות רוח של גב' רים אסדי.
קיים חשד לכאורה של מעילה בתפקיד ובכספים הגובלים בפלילים ויש חובה לחקור את התנהלותה ואת יחסה המיוחד אל ראש המועצה.

כמו כן, מסכת השקרים שניהלה בביתי המשפט גרמו לקופה הציבורית הפסדים של מאות אלפי שקלים מבלי להפריע לאף אחד כולל הממונה על המחוז שביום 17 בספטמבר 2013 קיבל מכתב תלונה נגדה מעו''ד משה קורנהאוזר בו הוא מפרט את התנהלותה השקרית ואף מתאר אותה שנודף ממנה ריח רע.

אני מפנה אתכם אל מכתבו של העו''ד המצורף למכתבנו זה ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו. ע''פ פסק דין זה עוספיה הפסידה 700 אש''ח ועוד 50 אש''ח הוצאות בית משפט. הייתכן שתעברו על זה לסדר היום??

כמו אני מצרף את פסק הדין מתיק מפלסי הגליל ובו השופט נוזף בה.

ההתנהגות השקרית וגסת הרוח של הגב שבנדון , לא נעלמה מעיניו (ורגשותיו) של קב''ט המועצה סא''ל מיל סלימאן אבורוכן אשר ביום 27/1/2014 כתב אל מזכיר המועצה מכתב חריף מאוד וחמור ביותר מתאר בו כעד ראיה ונוכח במקום- את ההתנהגות הרעה של הגזברית .

אנו מפנים אותך למכתב זה.

לאחרונה ובמהלך חודש זה, מבקר המועצה עו''ד מואנס עלו היה עד לאירוע אחר ותקיף של הגזברית נגד תושבים וביניהם היה יו''ר העמותה מר אמיר סעיד שזכה ממנה ל"מקלחת" הולמת

במהלך חודש יוני , הגישה עיקול נגד תושבים וביניהם משתלות הכרמל שרודפת אותם ביחד עם ראש המועצה באופן אישי.
הגיעה לדיון הראשון ובו התגלה שהגברת אינה עונה ומתייחסת למכתבי עורכי דין, אך לדיון השני לא היא ולא ראש המועצה טרחו להגיע לדיון ובו במקום השופט פסק נגדם וחייב את המועצה ב 15000 שח' ללא מע''מ הוצאות עורך דין שמעון אייל . גם בפסק דין זה , כב' השופט בלשונו האדיבה והציורית אמר שאינו מאמין לה. אני מפנה אותכם לפסק דין משתלות הכרמל.
אני מבקשים את טיפולכם המהיר כדי למזער נזקים למועצה ולתושב ולחייב את הגב' שבנדון וראש המועצה לשלם מכיסם את הנזקים שהם בעצמם גרמו להם ע''פ חוק האחריות האישית.

לטרחתכם אנחנו מודים

בכבוד רב,

העמותה למעקב וביקורת בעוספיה

לכתבה מתאריך 30-1-2014

העמותה למעקב וביקורת בעוספיה דורשת לפטר את הגזברית רים אסדי

במכתב חריף שנשלח למועצת עוספיה חברי העמותה לביקורת דורשים לפטר לאלתר את הגזברית רים אסדי ולבטל כל העיקולים נגד התושבים שהיא חתומה עליהם, בטענה שהיא רמסה את כללי המנהל הציבורי התקין וגרמה לנזק לקופה הציבורית.

חברי העמותה לביקרת בעוספיה דורשים מראש מועצת עוספיה וגיה כיוף לפטר את הגזברית רים אסדי וזאת בעקבות כך שהיא כשלה בבית המשפט בתיק של חברת מפלסי הגליל נגד מועצת עוספיה, וגרמה לכך שנגזר על המועצה לשלם בנוסף  ל 700000 שח' שפסק בית המשפט גם שכר טרחה עו"ד בסך 10000 ₪.

אמין זאהר דובר העמותה מפרט במכתבו את הכשלים של הגזברית ולמה הם דורשים לפטרה, המכתב נשלח גם לחברי מועצת עוספיה, לפורטל הכרמל ולמשרד הפנים.

נוסח המכתב

"הנדון: הפסקת עבודתה לאלתר של הגזברית גב' רים אסדי וביטול כל העיקולים ודרישות התשלום נגד התושבים שגב' רים אסדי חתומה עליהם.

ממידע שהונח על שולחננו ופורסם באינטרנט בנושא תיק ת.א  16414-09-11 מפלסי הגליל נ' מ.מ עוספיה נמצא שהגזברית כשלה בבית המשפט ובנוסף ל 700000 שח' שפסק בית המשפט נגדה נגזר על המועצה לשלם עוד 10000 שח' שכר טרחת עו''ד.

בסעיף 3 למכתב שנשלח ע''י עו''ד משה קורנהאוזר ביום 17 בספטמבר 2013 אל ראש המועצה ורים אסדי.

כתב העו''ד אל מנהל המחוז :" במאמר מוסגר  יצוין כי הודאת הגב' אסדי הייתה בניגוד מוחלט לתצהיר עדות ראשית שהוגש בשמה במסגרת ההליכים המשפטיים בבית משפט השלום בחדרה.

בסעיף 4 כתב עו''ד משה קורנהאוזר :" כך או כך , לאור הודאתה המפורשת של הגזברית כאמור, ולאור העובדה שהסך הנ''ל (700 אש''ח) לא הועבר לידי עד עצם היום הזה, עולה לכאורה לביצוע עבירות והתנהלות כספית בלתי ראויה  , בלשון המעטה , ע''י משאי המשרה הבכירים של המועצה.

אנו דורשים לחקור עניין זה לאלתר שכן נודף ממנה ריח לא נעים  בלשון המעטה, של רמיסת כללי המנהל הציבורי התקין, שיבוש הליכי משפט, ניצול לרעה של מעמד המועצה, התנהלות בלתי ראויה והתעמרות לא לצורך במרשתי".

לאור החוות דעת החמורה של העו''ד המכובד והנזיפה העדינה והמאופקת שלו חובה עליך לפטר את הגזברית.
גזברית שסרחה (נודף ממנה ריח לא נעים)  שהצהירה לבית המשפט תצהיר כוזב ,שבשה הליכי משפט היא לא ראויה ורומסת את כללי המנהל הציבורי כדברי העו''ד המכובד , גזברית זאת מקומה בבית סוהר ולא במועצה המקומית.

בהתנהלותה הלא אחראית והבלתי ראויה של הגזברית היא הסבה נזק כספי חמור ומיותר שנופל על כתפי תושבי עוספיה.
על פי חוות דעתו של עו''ד הנ''ל שהגזברית מתנהלת בצורה לא ראויה, רומסת ברגל גסה את כללי המנהל הציבורי התקין משקרת בבית המשפט אין לה תוקף מוסרי ולא חוקי לדרוש כספים מהתושבים ולהטיל עליהם עיקולים. הגזברית מעלה בתפקידה ואינה ראויה לשמש בתפקיד מתאריך המכתב הנ''ל .

חברי העמותה

לתשומת ליבך גם הגיע לידיעתנו שעו''ד מקומי הגיש במשטרה תלונה נגד הגזברית על תצהיר כוזב נוסף לצורך שבשו הליכי משפט.

על כן ראש המועצה נדרש לבטל לאלתר את כל דרישות התשלום ולבטל את כל העיקולים החתומה עליהם גב' רים אסדי לאחר תאריך המכתב הנ''ל .

במידה וראש המועצה לא יענה לבקשתנו זאת נשקול להגיש  תוך ימים ספורים תביעה ייצוגית לביטול  את כל העיקולים שחתומים ע''י הגזברית".

תגובות

14. .... לפני 10 שנים
מצחיק
13. עספאוי לפני 10 שנים
העמותה מנסה להצדיק את הפעילות שלה
12. למס 11 לפני 10 שנים
נילי אישה מדהימה
11. לא מתערב אבל מכיר את אמת לפני 10 שנים
מועצת כישלון מובהק שתמית עלינו אסון
10. נפגע לפני 10 שנים
הגזברית
9. עספאני לפני 10 שנים
בהצלחה במשימה
8. אחד לפני 10 שנים
כל הכבוד לחברי העמותה
7. למס3 לפני 10 שנים
מועצה מסריחה
6. העמותה למעקב וביקורת בעספיה לפני 10 שנים
אנחנו לא יושבים על זרי הדפנה
5. אבו רקן לפני 10 שנים
הוכחות
4. תושב עספיא לפני 10 שנים
ישיבת מועצה דחופה
3. דתי לפני 10 שנים
עוספיה
2. סלמאן לפני 10 שנים
הגיע שלב המעשים
1. תושב לפני 10 שנים
כל הכבוד

מומלצים