ד"ר מג'די חלבי: "המכשיר הראשון מסוגו בישראל שמבצע הדמיה של עורקי הלב"

ד"ר מג'די חלבי מנהל המחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי זיו מתייחס למכשיר הראשון מסוגו בישראל להדמיה תלת מימדית של העורקים הכליליים שהחל לפעול במרכז ויאפשר ביצוע אבחונים וטיפולים ברמה הגבוהה ביותר.

18.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ד"ר מג'די חלבי: "המכשיר הראשון מסוגו בישראל שמבצע הדמיה של עורקי הלב"

המכשיר החדשני מבצע הדמיה של עורקי הלב ומאפשר לרופאים קבלת מידע צילומי עמוק יותר, חתך העורקים לאורכם ורוחבם, וכן מבט תלת מימדי ברזולוציה ודיוק גבוהים ביותר.

המכשיר הראשון בישראל להדמיה תלת מימדית במהלך ביצוע צינתור יופעל לראשונה בישראל במחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי זיו.

מכשיר ה-LUNAWAVE , בעלות מיליון שקלים, פועל בטכנולוגיה המתקדמת בעולם להדמיה של העורקים הכליליים. המכשיר החדשני מבצע הדמיה של עורקי הלב ומאפשר לרופאים קבלת מידע צילומי עמוק יותר, חתך העורקים לאורכם ורוחבם, וכן מבט תלת מימדי ברזולוציה ודיוק גבוהים ביותר.

היתרון הגדול של המכשיר החדש, הינו הצילום התלת מימדי והרזולוציה הגבוהה של התמונה, המאפשרת לרופאים במהלך ביצוע הצנתור, איתור חסימות בעורקים וזיהוי גודלן. על ידי זיהוי מדויק של החסימה בעורק יכולים הרופאים לתכנן היטב ובצורה מדויקת ביותר את הטיפול והצבת תומכנים (סטנטים) בעורקים חסומים.

ד"ר מג'די חלבי, מנהל המחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי זיו אומר, כי המכשיר החדש יאפשר ביצוע אבחונים וטיפולים ברמה הגבוהה ביותר במחלקה וכי זהו נדבך נוסף בשיפור השירותים הרפואיים לתושבי הצפון.

"מדובר במכשיר חדשני ומשוכלל ביותר הקיים כיום בעולם להדמיה של העורקים הכליליים. זהו מכשיר ראשון מסוגו שנכנס לפעולה בארץ, כאשר בהמשך צפוי להתקבל גם בבתי חולים נוספים. מעבר לתכונותיו המצוינות בהדמיה, הפעלת המכשיר הינה נוחה וקלה. הבדיקה לוקחת פחות מחצי דקה ותוצאותיה הן מיידיות. תכונה זו של המכשיר תאפשר לנו לבצע יותר בדיקות, כאשר תוצאותיהן יהיו מדויקות יותר וייתנו לנו את המידע המהימן ביותר על מנת להתאים טיפול מיטבי ומותאם אישית לכל אחד מן המטופלים" אומר ד"ר חלבי.

תגובות

מומלצים