נכשל שיגור של טיל פאג'ר 5 על ידי חמאס

ידיעות  ראשונות וידיעות סותרות,  ביום ב' 28.7 לפנות ערב, כי אירע פיצוץ  אדיר ליד  מתחם המפקדות המרכזי של החמס מתחת לבית החולים שיפא.

28.07.2014 מאת: המקורות הצבאיים של תיקדבקה
נכשל שיגור של טיל פאג'ר 5 על ידי חמאס

נכשל שיגור של טיל פאג'ר 5 לתל-אביב על ידי חמאס. התפוצץ במרכז עזה. 10 ישראלים נפגעו, לפחות 4 הרוגים ומספר פצועים אנוש וקשה, מפצמ''ר בחבל אשכול.

תימרות עשן כבדות מיתמרות מהאזור. מקורות בעזה מוסרים על לפחות 10 הרוגים, וכ- 50 פצועים.

צה''ל איננו מאשר את התקיפה, אולם המקורות הצבאיים של תיקדבקה מציינים, כי נבדקת גם אפשרות, כי המדובר בטיל של החמס ששוגר לעבר ישראל וסטה מדרכו, או פיצוץ בלתי מבוקר של מחסן תחמושת.

אם אכן יהיה אישור להנחה כי החמאס אכן ניסה לשגר טיל פאג'ר 5 לעבר תל-אביב, תהייה בכך התמוטטות מוחלטת של 'הפסקת האש' בממלא לא הייתה ולא נשמרה על ידי החמס. אפשר וצריך להניח, כי החמס ישתמש בתקרית זו, כדי לחדש את המלחמה. ביום ב' אחה''צ התגבר ירי הטילים על ישראל.

במקביל נמסר, כי  לפחות 10 נפגעים, מהם 4 הרוגים ומספר פצועים ישראליים מפצמ''ר שהתפוצץ, ביום ב' 28.7 לפנות ערב, בחבל אשכול.

יש פצועים במצב קשה מאוד, ובמצב קשה. עד הערב, החמס שיגר 15 טילים לעבר מטרות בישראל.

מקור

http://www.debka.co.il/article/24136/נכשל-שיגור-של-טיל-פאג-ר-5-לתל-אביב-על-ידי-חמאס-התפוצץ-במרכז-עזה-10-ישראלים-נפגעו-לפחות-4-הרוגים-ומספר-פצועים-אנוש-וקשה-מפצמ-ר-בחבל-אשכול-

תגובות

מומלצים