השר אריאל הנחה לשווק 380 יח"ד לחיילים דרוזים בדאלית אל כרמל

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל הורה לקדם בתוך חודש שיווק כ-380 יח"ד לטובת חיילים בני העדה הדרוזית בדאלית אל כרמל בשכונות פנינת הכרמל ו דליה צעירה ב'.

30.07.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השר אריאל הנחה לשווק 380 יח"ד לחיילים דרוזים בדאלית אל כרמל

ההחלטה שנועדה לחזק את חיילי העדה המשרתים בצה"ל, במיוחד בתקופת הלחימה, התקבלה לאחר ישיבה שקיים השר אריאל ביחד עם ראש מועצת דליה, סגן השר לשעבר איוב קרא, חבר המועצה גסוב חסון ונציג משרד הבינוי והשיכון במגזר הדרוזי כמאל באדר.

השר אורי אריאלכמו כן הנחה השר אריאל את הגורמים המקצועיים לטפל במרכז התרבות בעיר ובאישור האכלוס בסכום של כ-400 אש"ח, כאשר בנוסף תכין העירייה אומדן עלויות לטובת צרכים בשכונות הוותיקות והעניין ייבחן על ידי המשרד.

השר אורי אריאל אמר בסיום הפגישה: "אין חולק שצריך לעודד את מי שתורם למדינת ישראל ולכן קידום יחידות הדיור הללו לטובת החיילים בעדה היא צעד חשוב ונכון. אנו מחויבים למצוא פתרונות דיור לכל מגזר. הצרכים של הזוגות הצעירים במגזר הדרוזי ייחודיים ואנו פועלים להבאת סל פתרונות כולל עבורם."

ראש מועצת דאלית אל כרמל: "השר אריאל עומד לימין החיילים בני העדה ועל כך כמו גם עמדתו כלפי צרכי העדה הדרוזית בכלל אנחנו מודים. אני בטוח שנמשיך יחד עם השר לפעול למציאת פתרונות נוספים לצרכי העדה בתחום הדיור".

סגן השר לשעבר איוב קרא: "אני מודה לשר אריאל על תמיכתו וקורא לשרי ממשלת ישראל ללכת בדרכו של השר אריאל בכל הקשור לתמיכה בעדה הדרוזית".

אנשי ציבור בדליה

תגובות

1. וינק יא וגיייייי לפני 10 שנים
החיילים שלנו לא משוחררים

מומלצים