ממשיכים ללוות את העסקים מצוקתם בכפרים הדרוזים

אפשר להסכים או לא להסכים, אבל הלחימה בעזה כן משפיעה על המצב הנפשי של הישראלי שרוצה להנות בימי החופשה, השבת יותר תיירים הגיעו לדליה אבל מורגש שזה לא זה, לקולות בסרטון.

02.08.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ממשיכים ללוות את העסקים מצוקתם בכפרים הדרוזים

היום ה26 ללחימה בעזה, מבקרים בשוק המסחרי בדאלית אל כרמל, מעט אנשים הגיעו, אבל יותר טוב מאשר בשבועות האחרונים שהכל היה ריק.

ניסינו להתעודד ולעודד בעלי עסקים שרואים את הדברים מזווית אחרת ושונה מכל אחד אחר, במיוחד כשהלקוחות מהדרום וממרכז הארץ לא מגיעים כמו שהיו מגיעים לפני, לכפר הדרוזי.

אמיר חסון בעל עסק שרוב הלקוחות שלו באים מחוץ לכפר מבין שבתקופה הזו קשה לכולם ושבני העדה הדרוזית גם הם חלק מהמדינה ומה שקורה בעזה משפיע על כולם.

ניזאר משילח רואה שלטווח הרחוק הכפר הדרוזי והענף העסקי יתאוששו בצורה משמעותית, כי עדיף לתיירים היהודים לבקר בכפרים הדרוזים.

משרד התיירות במסע הפרסום שהוא מקיים, לצאת בשעה זו לטיול בארץ, לא נכלל הכפר הדרוזי.

השוק בדליה

בעלי עסקים ששוחחו עמנו, מאשימים את המועצות המקומיות שלא יוזמות דבר לשיפור המצב הכלכלי של הכפר.

כל מי שעובר ברחוב הראשי, רואה את חוצפתם של מספר בעלי עסקים שמשתלטים על המדרכות כאילו זה עסק פרטי שלהם ולא מאפשרים חניה לרכבים והמועצה המקומית פושטת הרגל לא עושה מאומה להסדיר את העניין הזה.

אותם בעלי עסקים שמניחים ברזלים כסאות וסולמות גורמים עוול לכל מי שמבקר בדליה ובמיוחד במרכז מסחרי, זה גורם לרבים מהמבקרים להעדיף לבקר במקומות מרוחקים שבהם יש סדר חניה ותנאים מינימליים שמגיעים לתייר המבקר.

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=V9zGlQOq9t0}

תגובות

3. נפגע מהמועצה ומי שעומד בראשה לפני 10 שנים
חובות עמותות ואגי
2. תושב לפני 10 שנים
העסקים על הפנים וחייבים מינוף
1. עוספיה לפני 10 שנים
עשקים

מומלצים